Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16356
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртеменко, Т.М.-
dc.date.accessioned2019-06-12T16:21:28Z-
dc.date.available2019-06-12T16:21:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationАртеменко Т. М. Деякі аспекти ефективного навчання іншомовного мовленнєвого спілкування [Електронний ресурс] / Т. М. Артеменко // Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 15 берез. 2019 р. – Вип. 50. – С. 112–117. – Режим доступа : https://confscience.webnode.com.ua/_files/200000074-cab73cbb1e/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%2050.pdf (дата звернення: 11.06.2019). – Назва з екрана.ru_RU
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/16356-
dc.descriptionThe purpose of the article is to analyze the effective functioning of the reply statements depending on the hearer's intentions. Semantic and pragmatic peculiarities of the reply statements (constatives, questions) are given depending on real communication. The development of communicative competence in the process of foreign language learning is considered.ru_RU
dc.description.abstractМетою статті є дослідження ефективного функціонування реплік-відповідей діалогу з урахуванням комунікативних інтенцій адресата. Надається семантична та прагматична характеристика констативних та квеситивних реплік-відповідей з урахуванням реальних явищ комунікації. Розглядається важливість формування комунікативної компетентності у процесі навчання іноземних мов.ru_RU
dc.description.abstractЦелью статьи является изучение эффективного функционирования ответных реплик с учетом коммуникативных интенций адресата. Приводится семантическая и прагматическая характеристика констативных и квеситивных ответных реплик с учетом реальных условий коммуникации. Анализируется важность формирования коммуникативной компетентности в процессе обучения иностранным языкам.-
dc.language.isootherru_RU
dc.subjectкомунікативна інтенціяru_RU
dc.subjectдіалогru_RU
dc.subjectмовленнєва діяльністьru_RU
dc.subjectкомунікативна компетентністьru_RU
dc.subjectрепліка-відповідьru_RU
dc.subjectкоммуникативная интенцияru_RU
dc.subjectдиалогru_RU
dc.subjectречевая деятельностьru_RU
dc.subjectкоммуникативная компетентностьru_RU
dc.subjectответная репликаru_RU
dc.subjectcommunicative intentionru_RU
dc.subjectdialogueru_RU
dc.subjectspeech activityru_RU
dc.subjectcommunicative competenceru_RU
dc.subjectreply statementru_RU
dc.titleДеякі аспекти ефективного навчання іншомовного мовленнєвого спілкуванняru_RU
dc.title.alternativeНекоторые аспекты эффективного обучения языковому общению на иностранном языкеru_RU
dc.title.alternativeSome aspects of effective teaching of language communication in a foreign languageru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Artemenko_112-117.pdf2.51 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.