Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16199
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPashkov, Vitalii-
dc.contributor.authorHarkusha, Andrii-
dc.contributor.authorBytiak, Oleksii-
dc.date.accessioned2019-04-19T18:00:21Z-
dc.date.available2019-04-19T18:00:21Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationPashkov V. M. Advertising of medical devices: foreign experience and Ukrainian practice / V. M. Pashkov, A. O. Harkusha, O. Y. Bytiak // Wiadomości Lekarskie. – 2017. – T. 70, № 3, cz. 1. – P. 456–461.ru_RU
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/16199-
dc.descriptionChosen European foreign policy vector for Ukraine establishes its obligation to enforce the process of adaptation of the EU law regulations in the internal legal policy. The approximation of Ukrainian law to the European Union (EU) “acquis communautaire” is not only the instrument for deepening our economic cooperation with the European Union, but also the important measure to enhance further development of Ukraine in general. National legislation, which regulate advertising and promotion of medical devices (MD), is not an exception.ru_RU
dc.description.abstractОбраний європейський вектор зовнішньої політики для України встановлює обов'язки щодо забезпечення процесу адаптації законодавства ЄС у внутрішньо-правовій політиці. Наближення українського законодавства до «acquis communautaire» Європейського Союзу (ЄС) є не лише інструментом для поглиблення економічного співробітництва з ЄС, але також є важливим заходом для подальшого розвитку України в цілому. Національне законодавство, яке регулює рекламу та промоцію продукції виробім медичного призначення (MD), не є винятком.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.subjectмедичні приладиru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectдирективаru_RU
dc.subjectмаркування СЕru_RU
dc.subjectнеправдива рекламаru_RU
dc.subjectпорівняльна рекламаru_RU
dc.subjectmedical devicesru_RU
dc.subjectadvertisingru_RU
dc.subjectdirectiveru_RU
dc.subjectCE markedru_RU
dc.subjectmisleading advertisingru_RU
dc.subjectcomparative advertisingru_RU
dc.titleAdvertising of medical devices: foreign experience and Ukrainian practiceru_RU
dc.title.alternativeРеклама виробів медичного призначення міжнародний досвід та українська практикаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Наукові статті Полтавського юридичного інституту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pashkov_Harkusha_Bytiak_456-461.pdf206.29 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.