Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15721
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Юркевич, О.М. | - |
dc.contributor.author | Павленко, Ж.О. | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-29T21:02:58Z | - |
dc.date.available | 2018-12-29T21:02:58Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Юркевич О. М. Логіко-методологічні засади вимірювання рівня розвитку інтелектуальних здібностей / О. М. Юркевич, Ж. О. Павленко // Дні науки філософського факультету – 2017 : Міжнар. наук. конф., 25–26 квіт. 2017 р. – Київ, 2017. – Ч. 3. – С. 288–290. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/15721 | - |
dc.description | The theses deal with the problems of psychometric testing of the level of intellectual abilities. In particular, questions are posed regarding the typology of test tasks and sign systems, the correct definition of algorithms for their construction. | ru_RU |
dc.description.abstract | В тезах розглядаються логіко-методологічні проблеми психометричного тестування рівня інтелектуальних здібностей. Зокрема, ставляться питання щодо типології тестових завдань та знакових систем, правильного визначення алгоритмів їх побудови. | ru_RU |
dc.description.abstract | В тезисах рассматриваются проблемы психометрического тестирования уровня интеллектуальных способностей. В частности, ставятся вопросы относительно типологии тестовых заданий и знаковых систем, правильного определения алгоритмов их построения. | - |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Київ : Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет» | - |
dc.subject | інтелектуальні здібності | ru_RU |
dc.subject | вимірювання розвитку інтелектуальних здібностей | ru_RU |
dc.subject | тестування | ru_RU |
dc.subject | логічна методологія | ru_RU |
dc.subject | логічна культура | ru_RU |
dc.subject | логічна освіта | ru_RU |
dc.subject | интеллектуальные способности | ru_RU |
dc.subject | измерение развития интеллектуальных способностей | ru_RU |
dc.subject | тестирование | ru_RU |
dc.subject | логическая методология | ru_RU |
dc.subject | логическая культура | ru_RU |
dc.subject | логическое образование | ru_RU |
dc.subject | intellectual abilities | ru_RU |
dc.subject | measurement of the development of intellectual abilities | ru_RU |
dc.subject | testing | ru_RU |
dc.subject | logical methodology | ru_RU |
dc.subject | logical culture | ru_RU |
dc.subject | logical education | ru_RU |
dc.title | Логіко-методологічні засади вимірювання рівня розвитку інтелектуальних здібностей | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Тези, доповіді кафедри філософії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Urkevich_8_tezi.pdf | 141.09 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.