Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/15291
Title: | Особливості організації навчального процесу на кафедрі логіки в рамках компетентнісного підходу в умовах впровадження Європейської кредитно-трансферної накопичувальної системи |
Authors: | Коваленко, Г.В. |
Keywords: | освіта вища школа компетентнісний підхід навчальний процес модернізація навчального процесу Європейська кредитно-трансферна накопичувальна система образование высшая школа компетентностный подход учебный процесс модернизация учебного процесса Европейская кредитно-трансферная накопительная система education high school competence approach educational process modernization of the educational process European Credit Transfer System |
Issue Date: | 2017 |
Citation: | Коваленко Г. В. Особливості організації навчального процесу на кафедрі логіки в рамках компетентнісного підходу в умовах впровадження Європейської кредитно-трансферної накопичувальної системи / Г. В. Коваленко // Методика, дидактика та освітні практики : тези доп. та повідом. учасників XI конф. школи пед. майстерності Нац. юрид. ун-ту ім. Ярослава Мудрого. – Харків, 2017. – Ч. 1– С. 62–64. |
Abstract: | В статті розглядаються шляхи оптимізації та модернізації освітнього процесу і розвитку пізнавальної діяльності студентів як необхідної складової професійного зростання. В статье рассматриваются пути оптимизации и модернизации образовательного процесса и развитие познавательной деятельности студентов как необходимой составляющей профессионального роста. |
Description: | The article considers the ways of optimization and modernization of the educational process and the development of students' cognitive activity as a necessary component of professional growth. |
URI: | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/15291 |
Appears in Collections: | Тези, доповіді кафедри філософії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kovalenko_62-64.pdf | 158.56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.