Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/15291
Title: Особливості організації навчального процесу на кафедрі логіки в рамках компетентнісного підходу в умовах впровадження Європейської кредитно-трансферної накопичувальної системи
Authors: Коваленко, Г.В.
Keywords: освіта
вища школа
компетентнісний підхід
навчальний процес
модернізація навчального процесу
Європейська кредитно-трансферна накопичувальна система
образование
высшая школа
компетентностный подход
учебный процесс
модернизация учебного процесса
Европейская кредитно-трансферная накопительная система
education
high school
competence approach
educational process
modernization of the educational process
European Credit Transfer System
Issue Date: 2017
Citation: Коваленко Г. В. Особливості організації навчального процесу на кафедрі логіки в рамках компетентнісного підходу в умовах впровадження Європейської кредитно-трансферної накопичувальної системи / Г. В. Коваленко // Методика, дидактика та освітні практики : тези доп. та повідом. учасників XI конф. школи пед. майстерності Нац. юрид. ун-ту ім. Ярослава Мудрого. – Харків, 2017. – Ч. 1– С. 62–64.
Abstract: В статті розглядаються шляхи оптимізації та модернізації освітнього процесу і розвитку пізнавальної діяльності студентів як необхідної складової професійного зростання.
В статье рассматриваются пути оптимизации и модернизации образовательного процесса и развитие познавательной деятельности студентов как необходимой составляющей профессионального роста.
Description: The article considers the ways of optimization and modernization of the educational process and the development of students' cognitive activity as a necessary component of professional growth.
URI: https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/15291
Appears in Collections:Тези, доповіді кафедри філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovalenko_62-64.pdf158.56 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.