Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/15045
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Голубнича, Л.О. | - |
dc.date.accessioned | 2018-08-17T20:14:19Z | - |
dc.date.available | 2018-08-17T20:14:19Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Голубнича Л. О. Навчальні ігри як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів на заняттях з англійської мови у немовному ВНЗ / Л. О. Голубнича // Pedagogy and Psychology. – 2018. – VI, is. 155. – P. 19–22. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/15045 | - |
dc.description | The article deals with educational games in English classes in terms of their influence on the intensification of cognitive activity of students of non-linguistic higher educational institutions, namely law students. The definition of “educational game” is proposed. The features of this phenomenon and its structure are investigated. Attention is paid to the exchange of experience in the use of educational games to enhance students' cognitive activity while teaching English at a law school. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто навчальні ігри на заняттях з англійської мови з точки зору їх впливу на активізацію пізнавальної діяльності студентів нелінгвістичних вищих навчальних закладів, а саме студентів-юристів. Запропоновано визначення поняття «навчальна гра». Досліджено особливості зазначеного феномену та його структуру. Приділено увагу обміну досвідом використання навчальних ігор для активізації пізнавальної діяльності студентів при викладання англійської мови в юридичному університеті. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье рассмотрены обучающие игры на занятиях по английскому языку с точки зрения их влияния на активизацию познавательной деятельности студентов нелингвистических высших учебных заведений, а именно студентов-юристов. Предложено определение понятия «обучающая игра». Исследованы особенности указанного феномена и его структуру. Уделено внимание обмену опытом использования обучающих игр для активизации познавательной деятельности студентов при обучении английскому языку в юридическом университете. | - |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | активізація пізнавальної діяльності | uk_UA |
dc.subject | навчальна гра | uk_UA |
dc.subject | вищий навчальний заклад | uk_UA |
dc.subject | викладання англійської мови | uk_UA |
dc.subject | intensification of cognitive activity | uk_UA |
dc.subject | educational game | uk_UA |
dc.subject | higher educational institution | uk_UA |
dc.subject | English language teaching | uk_UA |
dc.subject | активизация познавательной деятельности | uk_UA |
dc.subject | обучающая игра | uk_UA |
dc.subject | высшее учебное заведение | uk_UA |
dc.subject | преподавание английского языка | uk_UA |
dc.title | Навчальні ігри як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів на заняттях з англійської мови у немовному ВНЗ | uk_UA |
dc.title.alternative | Обучающие игры как средство активизации познавательной деятельности студентов на занятиях английского языка в неязыковом вузе | uk_UA |
dc.title.alternative | Educational games as a means of intensification of students’ cognitive activity in English classes in non-linguistic higher educational institutions | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 3 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Holubnycha_19-22.pdf | 1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.