Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15001
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сорока, Н.А. | - |
dc.date.accessioned | 2018-08-06T18:32:30Z | - |
dc.date.available | 2018-08-06T18:32:30Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Сорока Н. А. Шляхи подолання психологічних бар’єрів у процесі вивчення іноземної мови студентами немовних вузів / Н. А. Сорока // Тенденції та перспективи розвитку науки та освіти в умовах глобалізації : матеріали XXIX Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 31 жовт. 2017 р. – Переяслав-Хмельницький, 2017. – Вип. 29. ‒ С. 415–419. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/15001 | - |
dc.description | The article is based on the analysis of such psychological and methodological problem of current interest as the overcoming the language barrier as the means of future specialists’ language competence formation. There were determined the main reasons of psychological barrier occurrence within the process of foreign language learning in non-linguistic higher educational establishments as well as the dynamics and strategies of their overcoming. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті розглядається питання важливості вирішення проблеми подолання мовного бар’єру як умови формування мовленнєвої компетентності майбутнього фахівця в умовах сучасності. Визначаються психологічні причини виникнення мовних бар’єрів в процесі вивчення іноземних мов в немовному вузі. Пропонуються стратегії виявлення динаміки подолання психологічних бар’єрів у студентів немовних вузів в процесі вивчення іноземної мови. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье рассматривается вопрос важности решения проблемы преодоления языкового барьера, как условия формирования языковой компетентности будущего специалиста в условиях современного общества. Выявляются психологические причины возникновения языковых барьеров в процессе изучения иностранных языков в неязыковом вузе. Предлагаются стратегии изучения динамики преодоления психологических барьеров у студентов неязыковых вузов в процессе изучения иностранного языка. | - |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | комунікативний підхід | uk_UA |
dc.subject | мовний бар’єр | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | психологічні бар’єри | uk_UA |
dc.subject | спілкування | uk_UA |
dc.subject | коммуникативный подход | uk_UA |
dc.subject | языковой барьер | uk_UA |
dc.subject | мотивация | uk_UA |
dc.subject | психологические барьеры | uk_UA |
dc.subject | общение | uk_UA |
dc.subject | communication | uk_UA |
dc.subject | communicative approach | uk_UA |
dc.subject | language barrier | uk_UA |
dc.subject | motivation | uk_UA |
dc.subject | psychological barrier | uk_UA |
dc.title | Шляхи подолання психологічних бар’єрів у процесі вивчення іноземної мови студентами немовних вузів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Soroka_415-419.pdf | 1.44 MB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.