Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14780
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУманець, О.В.-
dc.date.accessioned2018-06-14T20:33:40Z-
dc.date.available2018-06-14T20:33:40Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationУманець О. В. Фаустіанська міфологема у творчості А. Рубінштейна / О. В. Уманець // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв : зб. наук. пр. – Харків, 2017. – (Мистецтвознавство : № 3). – С. 181–187.uk_UA
dc.identifier.urihttp://www.visnik.org/pdf/v2017-03-23-umanetc.pdf-
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/14780-
dc.descriptionThe article is the precedent of research of specific of conceptual interpretation of faustian mythologeme in a symphonic picture "Faust" А. Rubinstein. It is educed, that due to timbre modifications, atomization of themes (to thematic reduction, finding of independent status the components of themes), poem composition, thematic archs between episodes and meaningfulness of principles of variation and re-semantization this mythologem appears as syncretism integrity and mutual generating concepts of searches, faith, love, will and werewolfity. Their interpretation in measuring of romantic paradigm of world view demonstrates the primordial unsolvability of spiritual conflicts to personality a creator on the border of new epoch, absence of vision of axiological horizons of Man.uk_UA
dc.description.abstractСтаття є прецедентом дослідження специфіки концептуальної інтерпретації фаустіанської міфологеми в симфонічній картині «Фауст» А. Рубінштейна. Виявлено, що завдяки тембровим модифікаціям, атомізації тематизму (тематичній редукції, набуттю самостійного статусу компонентами тематизму), поемності композиції, тематичним аркам між епізодами й значущості принципів варіаційності та зміни семантики дана міфологема постає як синкретична цілісність-взаємопороджувальність концептів пошуків, віри, кохання, волі та перевертневості. Їх інтерпретування митцем у вимірах романтичної світоглядної парадигми демонструє первинну невирішуваність духовних конфліктів особистості на межі нової епохи та відсутність бачення аксіологічних горизонтів Людини майбутнього.uk_UA
dc.description.abstractСтатья является прецедентом исследования специфики концептуальной интерпретации фаустианской мифологемы в симфонической картине «Фауст» А. Рубинштейна. Выявлено, что благодаря тембровым модификациям, атомизации тематизма (тематической редукции, обретению самостоятельного статуса компонентами тематизма), поэмности композиции, тематическим аркам между эпизодами и значимости принципов вариационности и смены семантики данная мифологема предстает как синкретическая целостность-взаимопорождаемость концептов исканий, веры, любви, воли и оборотневости. Их интерпретирование творцом в измерениях романтической парадигмы мировидения демонстрирует изначальную неразрешимость духовных конфликтов личности на рубеже новой эпохи, отсутствие видения аксиологических горизонтов Человека.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХарків : ХДАДМuk_UA
dc.subjectфаустіанаuk_UA
dc.subjectфаустіанська міфологемаuk_UA
dc.subjectаксіологічні орієнтаціїuk_UA
dc.subjectфаустианаuk_UA
dc.subjectфаустианская мифологемаuk_UA
dc.subjectаксиологические ориентацииuk_UA
dc.subjectFaust-themeuk_UA
dc.subjectFaustian mythologemeuk_UA
dc.subjectaxiological orientationuk_UA
dc.titleФаустіанська міфологема у творчості А. Рубінштейнаuk_UA
dc.title.alternativeФаустианская мифологема в творчестве А. Рубинштейнаuk_UA
dc.title.alternativeFaustian mythologem in A. Rubinshtein’s worksuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри культурології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Umanets_181-187.pdf640.99 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.