Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12820
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorShevchenko, L.S.-
dc.date.accessioned2017-09-20T16:50:09Z-
dc.date.available2017-09-20T16:50:09Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationShevchenko L. S. Legal Marketing in Ukraine / L. S. Shevchenko // Modern Transformation of Economics and Management in the Era of Globalization : proceeding conf. international scientific-practical (29 January, 2016). – Klaipeda, 2016. – P. 187–190.en
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12820-
dc.language.isootheren
dc.subjectюридичний маркетингen
dc.subjectеволюція маркетингу в юридичній сфері в Україніen
dc.subjectмаркетингове правоen
dc.subjectюридический маркетингen
dc.subjectэволюция маркетинга в юридической сфере в Украинеen
dc.subjectмаркетинговое правоen
dc.subjectlegal marketingen
dc.subjectmarketing evolution in the legal field of Ukraineen
dc.subjectmarketing lawen
dc.titleLegal Marketing in Ukraineen
dc.typeArticleen
Розташовується у зібраннях:Тези, доповіді кафедри економічної теорії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shevchenko_187-190.pdf81.61 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.