Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/12811
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШеверєва, В.Є.-
dc.date.accessioned2017-09-16T14:35:29Z-
dc.date.available2017-09-16T14:35:29Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationШеверєва В. Є. Італія як регіональна держава: досвід для України / В. Є. Шеверєва // Наука державного будівництва та місцевого самоврядування на етапі модернізації української державності : зб. тез наук. доп. за матеріалами круг. столу, м. Харків, 19 трав. 2017 р. – Харків, 2017. – С. 72–77.en
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12811-
dc.descriptionIt is noted that a regional state is a unitary state consisting exclusively of autonomous entities. The distinction is drawn between the exclusive competence of the Italian Republic and the joint (or competing) competence of the state and regions (which is characteristic mainly of federations), namely its form of strict separation, as the region issues specifying norms within the basic principles established by parliament. In addition to five regions with a special status (in total – twenty regions), for which issues of joint competence are their exclusive. The residual competence is assigned to the regions. Attention is focused on the methods for ensuring free and stable development of the regions.en
dc.description.abstractЗазначається, що регіональна держава – це унітарна держава, що складається виключно з автономних утворень. Наведено розмежування виключної компетенції Італійської Республіки та спільної (або конкуруючої) компетенції держави і регіонів (яка характерна переважно для федерацій), а саме її різновиду жорсткого розподілу, оскільки регіон видає уточнюючі норми у межах основних принципів, встановлених парламентом. Окрім п’яти областей з особливим статусом (всього – двадцять областей), для яких питання спільної компетенції є їх виключними. Залишкова компетенція закріплюється за регіонами. Акцентується увага на методах забезпечення вільного та сталого розвитку регіонів.en
dc.description.abstractОтмечается, что региональное государство – это унитарное государство, состоящее исключительно из автономных образований. Приведено разграничение исключительной компетенции Итальянской Республики и общей (или конкурирующей) компетенции государства и регионов (которая характерна преимущественно для федераций), а именно ее разновидности жесткого разделения, поскольку регион выдает уточняющие нормы в пределах основных принципов, установленных парламентом. Кроме пяти областей с особым статусом (всего – двадцать областей), для которых вопросы совместной компетенции является их исключительными. Остаточная компетенция закрепляется за регионами. Акцентируется внимание на методах обеспечения свободного и устойчивого развития регионов.-
dc.language.isootheren
dc.subjectдецентралізаціяen
dc.subjectрегіональна державаen
dc.subjectІталійська Республікаen
dc.subjectвиключна компетенція державиen
dc.subjectспільна компетенція держави і регіонівen
dc.subjectзалишкова компетенціяen
dc.subjectдецентрализацияen
dc.subjectрегиональное государствоen
dc.subjectИтальянская Республикаen
dc.subjectисключительная компетенция государстваen
dc.subjectсовместная компетенция государства и регионовen
dc.subjectостаточная компетенцияen
dc.subjectdecentralizationen
dc.subjectregional stateen
dc.subjectItalian Republicen
dc.subjectexclusive competence of the stateen
dc.subjectjoint competence of the state and regionsen
dc.subjectresidual competenceen
dc.titleІталія як регіональна держава: досвід для Україниen
dc.title.alternativeИталия как региональное государство: опыт для Украиныen
dc.title.alternativeItaly as a regional state: experience for Ukraineen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Тези, доповіді кафедри державного будівництва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shevereva_72-77.pdf186.12 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.