Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12502
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кузнецова, О.Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2017-04-16T18:10:41Z | - |
dc.date.available | 2017-04-16T18:10:41Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Кузнецова О. Ю. Теоретичні і методичні аспекти індивідуалізації навчальної діяльності студентів / О. Ю. Кузнецова // Наукові записки кафедри педагогіки : зб. наук. пр. – Харків, 2014. – Вип. 35. – С. 96–106. | en |
dc.identifier.uri | http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2014_35_15 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12502 | - |
dc.description | The article deals with the description of individualized teaching in higher education and reveals the prospects for individualized teaching realization in the teaching process. The specific features of individualized foreign language teaching are determined. The necessity to consider students’ individual learning styles is stressed. The theory of flexible teaching and its principles are analysed. | en |
dc.description.abstract | У статті розкрито розуміння індивідуалізації навчання у вищій освіті та схарактеризовано шляхи її реалізації у навчальному процесі на прикладі вивчення дисципліни «Іноземна мова». Наголошено на важливості урахування навчальних стилів студентів. Висвітлено доцільність концепції гнучкого навчання та її провідні принципи. | en |
dc.description.abstract | В статье раскрыто понимание индивидуализации обучения в высшем образовании и охарактеризованы пути ее реализации в учебном процессе на примере изучения дисциплины «Иностранный язык». Подчеркивается значение учета различных учебных стилей студентов. Освещена целесообразность концепции гибкого обучения и ее основные принципы. | - |
dc.language.iso | other | en |
dc.subject | навчання | en |
dc.subject | індивідуалізація | en |
dc.subject | навчальний стиль | en |
dc.subject | гнучка навчальна програма | en |
dc.subject | іноземна мова | en |
dc.subject | вища освіта | en |
dc.subject | обучение | en |
dc.subject | индивидуализация | en |
dc.subject | учебный стиль | en |
dc.subject | гибкая учебная программа | en |
dc.subject | высшее образование | en |
dc.subject | teaching | en |
dc.subject | individualization | en |
dc.subject | learning style | en |
dc.subject | flexible curriculum | en |
dc.subject | higher education | en |
dc.title | Теоретичні і методичні аспекти індивідуалізації навчальної діяльності студентів | en |
dc.title.alternative | Теоретические и методические аспекты индивидуализации учебной деятельности студентов | en |
dc.title.alternative | Theoretical and methodological aspects of individualized teaching in higher education | en |
dc.type | Article | en |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kuznecova_96-106.pdf | 294.22 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.