Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12281
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБайрачна, Л.К.-
dc.date.accessioned2017-03-26T18:36:23Z-
dc.date.available2017-03-26T18:36:23Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБайрачна Л. К. Засоби масової комунікації як інструмент легітимації державної влади / Л. К. Байрачна // Інформація і право. – 2015. – № 3. – С. 27–35.en
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12281-
dc.descriptionThe features of the conceptual foundations of the political and legal analysis of the QMS as a means of legitimizing state power in the modern Ukrainian society. It is shown that modern power tools require new conceptual designs, concepts, allowing to understand the need to use those or other methods of constructing a political reality and political processes with the help of the QMS.en
dc.description.abstractРозглядається особливість концептуальних засад політико-правового аналізу ЗМК як інструменту легітимації державної влади в умовах сучасного українського суспільства Доводиться, що сучасні владні інструменти вимагають нових понятійних конструкцій, концептів, що дозволяють осмислити необхідність застосування тих чи інших методів конструювання політичної реальності і політичних процесів за допомогою ЗМК.en
dc.description.abstractРассматривается особенность концептуальных основ политико-правового анализа СМК как инструмента легитимации государственной власти в условиях современного украинского общества. Доказывается, что современные властные инструменты требуют новых понятийных конструкций, концептов, позволяющих осмыслить необходимость применения тех или иных методов конструирования политической реальности и политических процессов с помощью СМК.-
dc.language.isootheren
dc.subjectзасоби масової комунікаціїen
dc.subjectсимволічний капітал владиen
dc.subjectдержавна владаen
dc.subjectлегітимація державної владиen
dc.subjectсредства массовой коммуникацииen
dc.subjectсимволический капитал властиen
dc.subjectгосударственная властьen
dc.subjectлегитимация государственной властиen
dc.subjectmedia communicationen
dc.subjectsymbolic capital of the authoritiesen
dc.subjectgovernmenten
dc.subjectlegitimation of state poweren
dc.titleЗасоби масової комунікації як інструмент легітимації державної владиen
dc.typeArticleen
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри конституційного права

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bayrachna_27-35.pdf262.57 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.