Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12069
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСорока, Н.А.-
dc.date.accessioned2017-02-06T18:48:29Z-
dc.date.available2017-02-06T18:48:29Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСорока Н. А. Психологічне обґрунтування ролі індивідуального та спільного групового навчання в контексті порівняльного аналізу традиційного та емпіричного підходів у викладанні іноземних мов / Н. А. Сорока // Achievement of High School – 2016 : материали за XII междунар. науч.-практ. конф., 17–25 november 2016. – София, 2016. – Т. 8 : Психология и социология. Физическати култура и спорта. – С. 29–34.en
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12069-
dc.descriptionThe article provides the comparative analysis of the traditional and experiential approaches in foreign language teaching. The psychological explanation of the advantages and disadvantages of individual and collaborative learning is given.en
dc.description.abstractСтаття пропонує порівняльний аналіз традиційного та емпіричного підходів у викладанні іноземних мов. Надається психологічне обґрунтування переваг та недоліків індивідуального та спільного групового навчання.en
dc.description.abstractВ статье предложен сравнительный анализ традиционного и эмпирического подходов в преподавании иностранных языков. Излагается психологическое обоснование преимуществ и недостатков индивидуального и группового обучения.-
dc.language.isootheren
dc.subjectвивчення іноземних мовen
dc.subjectемпіричний підхідen
dc.subjectколективне групове навчання іноземної мовиen
dc.subjectтрадиційний підхідen
dc.subjectизучение иностранных языковen
dc.subjectэмпирический подходen
dc.subjectколлективное групповое обучение иностранному языкуen
dc.subjectтрадиционный подходen
dc.subjectforeign language learningen
dc.subjectexperiential language learningen
dc.subjectcollaborative worken
dc.subjecttraditional approachen
dc.titleПсихологічне обґрунтування ролі індивідуального та спільного групового навчання в контексті порівняльного аналізу традиційного та емпіричного підходів у викладанні іноземних мовen
dc.typeArticleen
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Soroka_29-34.pdf439.63 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.