Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12069
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сорока, Н.А. | - |
dc.date.accessioned | 2017-02-06T18:48:29Z | - |
dc.date.available | 2017-02-06T18:48:29Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Сорока Н. А. Психологічне обґрунтування ролі індивідуального та спільного групового навчання в контексті порівняльного аналізу традиційного та емпіричного підходів у викладанні іноземних мов / Н. А. Сорока // Achievement of High School – 2016 : материали за XII междунар. науч.-практ. конф., 17–25 november 2016. – София, 2016. – Т. 8 : Психология и социология. Физическати култура и спорта. – С. 29–34. | en |
dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12069 | - |
dc.description | The article provides the comparative analysis of the traditional and experiential approaches in foreign language teaching. The psychological explanation of the advantages and disadvantages of individual and collaborative learning is given. | en |
dc.description.abstract | Стаття пропонує порівняльний аналіз традиційного та емпіричного підходів у викладанні іноземних мов. Надається психологічне обґрунтування переваг та недоліків індивідуального та спільного групового навчання. | en |
dc.description.abstract | В статье предложен сравнительный анализ традиционного и эмпирического подходов в преподавании иностранных языков. Излагается психологическое обоснование преимуществ и недостатков индивидуального и группового обучения. | - |
dc.language.iso | other | en |
dc.subject | вивчення іноземних мов | en |
dc.subject | емпіричний підхід | en |
dc.subject | колективне групове навчання іноземної мови | en |
dc.subject | традиційний підхід | en |
dc.subject | изучение иностранных языков | en |
dc.subject | эмпирический подход | en |
dc.subject | коллективное групповое обучение иностранному языку | en |
dc.subject | традиционный подход | en |
dc.subject | foreign language learning | en |
dc.subject | experiential language learning | en |
dc.subject | collaborative work | en |
dc.subject | traditional approach | en |
dc.title | Психологічне обґрунтування ролі індивідуального та спільного групового навчання в контексті порівняльного аналізу традиційного та емпіричного підходів у викладанні іноземних мов | en |
dc.type | Article | en |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Soroka_29-34.pdf | 439.63 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.