Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12066
Title: | Роль теорії експериментального навчання в процесі викладання та засвоєння іноземних мов |
Other Titles: | Роль теории экспериментального обучения в процессе обучения и усвоения иностранных языков |
Authors: | Сорока, Н.А. |
Keywords: | автономне навчання адаптація до соціальних змін емпіричне навчання навчання в колективі розвиток особистості того, хто навчається автономное обучение адаптация к социальным изменениям эмпирическое обучение обучение в коллективе развитие личности обучаемого autonomous learning adapting to social change cooperative learning experiential learning personal growth |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Сорока Н. А. Роль теорії експериментального навчання в процесі викладання та засвоєння іноземних мов / Н. А. Сорока // Молодь і ринок. – 2016. – № 4. – С. 16–21. |
Abstract: | У статті пропонується огляд розвитку теорії емпіричного навчання в сучасній психології. Аналізуються та наводяться переваги застосування її основних положень в практиці навчання та процесі вивчення іноземних мов. В статье предлагается обзор развития теории эмпирического обучения в современной психологии. Анализируются и обозначаются преимущества использования основных ее положений в практике обучения и в процессе изучения языка. |
Description: | The article provides a theoretical review of experiential language learning in modern psychology. This is followed by a detailed justification for the adoption of an experiential approach to language learning and personal growth. |
URI: | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12066 |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Soroka_16-21.pdf | 353.14 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.