Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11719
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШульга, Михайло Васильович-
dc.contributor.authorІгнатенко, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-01-05T19:47:00Z-
dc.date.available2017-01-05T19:47:00Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШульга М. В. Ґенеза юрисдикції місцевих рад у галузі регулювання земельних відносин / М. В. Шульга, І. В. Ігнатенко // Теоретичні та практичні аспекти реалізації екологічного, земельного, аграрного права в умовах сталого розвитку України : матеріали круглого столу (м. Харків, 2 грудня 2016 р.). – Харків, 2016. – С. 240–243.en
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/11719-
dc.descriptionIt analyzed the genesis of the jurisdiction of local councils in the sphere of land relations. It has been established that the jurisdiction of local self-government bodies in the sphere of state regulation of land relations of the current land legislation provides for the implementation of standard-setting, coordination, licensing, registration and regulatory functions. In the latter case we are talking about administrative actions, especially with respect to land held in communal ownership of territorial communities.en
dc.description.abstractПроаналізовано ґенезу юрисдикції місцевих рад у галузі земельних відносин. Встановлено, що юрисдикція органів місцевого самоврядування у сфері державного регулювання земельних відносин за чинним земельним законодавством передбачає реалізацію нормотворчої, координаційної, дозвільної, реєстраційної та розпорядчої функцій. В останньому випадку йдеться про розпорядчі дії передовсім щодо земель, які перебувають у комунальній власності територіальних громад.en
dc.description.abstractПроанализирована генеза юрисдикции местных советов в сфере земельных отношений. Установлено, что юрисдикция органов местного самоуправления в сфере государственного регулирования земельных отношений действующим земельным законодательством предусматривает реализацию нормотворческой, координационной, разрешительной, регистрационной и распорядительной функций. В последнем случае речь идет о распорядительных действиях, прежде всего, относительно земель, находящихся в коммунальной собственности территориальных общин.-
dc.language.isootheren
dc.publisherвидавництво "Право"en
dc.subjectземлі у межах населених пунктівen
dc.subjectуправління землямиen
dc.subjectземельні відносиниen
dc.subjectоргани місцевого самоврядуванняen
dc.subjectкомунальна власністьen
dc.subjectпредставницькі органиen
dc.subjectвиконавчі комітетиen
dc.subjectдецентралізаціяen
dc.subjectповноваження органів місцевого самоврядуванняen
dc.subjectземли в пределах населенных пунктовen
dc.subjectуправление землямиen
dc.subjectземельные отношенияen
dc.subjectорганы местного самоуправленияen
dc.subjectкоммунальная собственностьen
dc.subjectпредставительные органыen
dc.subjectисполнительные комитетыen
dc.subjectдецентрализацияen
dc.subjectполномочия органов местного самоуправленияen
dc.subjectland within settlementsen
dc.subjectland managementen
dc.subjectland tenureen
dc.subjectlocal governmenten
dc.subjectcommunal propertyen
dc.subjectrepresentative bodiesen
dc.subjectexecutive committeesen
dc.subjectdecentralizationen
dc.subjectauthority of local governmentsen
dc.titleҐенеза юрисдикції місцевих рад у галузі регулювання земельних відносинen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Тези, доповіді кафедри земельного та аграрного права

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shulga_Ignatenko_240-243.pdf2.57 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.