Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10964
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMykytiuk, S.S.-
dc.date.accessioned2016-07-07T16:23:37Z-
dc.date.available2016-07-07T16:23:37Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationMykytiuk S. S. Compound Adjectives in Modern English Advertising Texts / S. S. Mykytiuk // Філологічні науки: сучасні тенденції та фактори розвитку : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., Одеса, 29-30 січ. 2016 р. – Одеса, 2016. – С. 69–72.en
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/10964-
dc.language.isootheren
dc.subjectCompound Adjectives in Modern English Advertising Textsen
dc.subjectadvertising texten
dc.subjectpolysemantic patternen
dc.subjectmonosemantic patternen
dc.subjectpragmatic functionen
dc.subjectсоставные прилагательныеen
dc.subjectрекламный текстen
dc.subjectпрагматичная функцияen
dc.titleCompound Adjectives in Modern English Advertising Textsen
dc.typeArticleen
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mykytiuk_69-72.pdf187.1 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.