Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/10826
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іванов, С.М. | - |
dc.contributor.author | Карасюк, В.В. | - |
dc.contributor.author | Глинянський, С.В. | - |
dc.date.accessioned | 2016-06-17T16:11:34Z | - |
dc.date.available | 2016-06-17T16:11:34Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Іванов С. М. Електронне навчання і розвиток відкритих курсів / С. М. Іванов, В. В. Карасюк, С. В. Глинянський // Безпекове інноваційне суспільство: взаємодія у сфері правової освіти та правового виховання : матеріали міжнар. інтернет-конф., 25 трав. 2016 р. / Нац. юрид. ун-т ім. Ярослава Мудрого, НДІ прав. забезп. інновац. розвитку Нац. акад. прав. наук України, Наук. б-ка. – Харків, 2016. – С. 63–69. | en |
dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/10826 | - |
dc.description | The paper describes the development of open online courses. The results of the pilot projects for libraries attraction for collective learning in the organization of online courses are considered. The governmental structures of various countries pay great attention to the use of online courses for the acquisition of professional skills for modern professions. The credibility of the online courses of different organizations that are able to provide quality education is increasing. Benefits approach to learning, "focused on the employee" is declared. | en |
dc.description.abstract | У роботі наведений аналіз розвитку відкритих онлайнових курсів. Розглянуті результати пілотних проектів із залучення бібліотек до організації групового навчання користувачів на онлайнових курсах. Доведено, що урядові структури різних держав визнають важливість використання онлайн-курсів для набуття професійних навичок, збільшується довіра до них й установ, які здатні надати якісну освіту. Визначено переваги підходу до навчання, "налаштованого на працівника". | en |
dc.description.abstract | В работе приводится анализ развития открытых онлайн-курсов. Рассмотрены результаты пилотных проектов по привлечению библиотек для организации коллективного обучения в онлайн-курсах. Правительственные структуры различных стран уделяют большое внимание использованию онлайн-курсов для приобретения профессиональных навыков современных профессий. Увеличивается доверие к онлайн-курсам различных организаций, которые в состоянии предоставить качественное обучение. Декларируются преимущества подхода к обучению, "ориентированному на работника". | - |
dc.language.iso | other | en |
dc.subject | електронне навчання | en |
dc.subject | масові відкриті онлайн-курси (MOOC) | en |
dc.subject | бібліотеки | en |
dc.subject | навчальні гуртки | en |
dc.subject | доступність навчання | en |
dc.subject | электронное образование | en |
dc.subject | массовые открытые онлайн-курсы (MOOC) | en |
dc.subject | библиотеки | en |
dc.subject | учебные группы | en |
dc.subject | доступность обучения | en |
dc.subject | e-learning | en |
dc.subject | massive open online course (MOOC) | en |
dc.subject | library | en |
dc.subject | study group | en |
dc.subject | availability of training | en |
dc.title | Електронне навчання і розвиток відкритих курсів | en |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | Наукові статті Центру інформаційних технологій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
karasiuk.pdf | 228.93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.