Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/6212
Назва: | Залучення спеціаліста у допиті неповнолітніх - напрямок оптимізації розслідування злочинів |
Автори: | Павлюк, Н.В. |
Ключові слова: | диференційований підхід допит кримінально-процесуальна регламентація неповнолітні педагог психолог показання дифференцированный подход допрос несовершеннолетних уголовно-процессуальная регламентация показания участие педагога (психолога) в уголовном процессе |
Дата публікації: | 2012 |
Видавець: | видавництво "Право" |
Бібліографічний опис: | Павлюк Н. В. Залучення спеціаліста у допиті неповнолітніх - напрямок оптимізації розслідування злочинів / Н. В. Павлюк // Питання боротьби зі злочинністю : зб. наук. пр. – Харків, 2012. – Вип. 23. – С. 215–222. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена розгляду проблеми оптимізації підготовки та проведення допиту неповнолітніх, в якій висвітлюється питання щодо порядку запрошення педагога та підкреслюється важливість залучення спеціаліста-психолога під час проведення даної слідчої дії. Статья посвящена рассмотрению проблемы оптимизации подготовки и проведения допроса несовершеннолетних, в которой освещаются вопросы относительно порядка привлечения педагога и подчеркивается важность привлечения специалиста-психолога во время проведения данного следственного действия. |
Опис: | The article is devoted to consideration of problem of optimization of preparation and realization of interrogation minor, in that questions are illuminated in relation to the order of bringing in of teacher and importance of bringing in of specialist-psychologist is underlined during realization of this inquisitional action. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/6212 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри криміналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pavluk_215.pdf | 282.32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.