Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/3260
Title: Соціокультурний підхід як методологічна засада дослідження правового виховання
Other Titles: Социокультурный подход как методологическое основание изучения правового воспитания
Socio-cultural approach as methodological ground of studying juridical education
Authors: Коваленко, І.І.
Keywords: правове виховання
правова культура
соціокультурна трансформація
правовое воспитание
правовая культура
социокультурная трансформация
juridical education
juridical culture
socio-cultural transformation
Issue Date: 2009
Publisher: видавництво "Право"
Citation: Коваленко І. І. Соціокультурний підхід як методологічна засада дослідження правового виховання / І. І. Коваленко // Вісник Національної юридичної академії України ім. Ярослава Мудрого. Сер. Філософія, філософія права, політологія, соціологія. 2009. №2. - Х. : Право, 2009. - С. 78-84.
Abstract: Присвячено розгляду правового виховання з позицій соціокультурного підходу. Показано, що правове виховання є складним феноменом правової культури, який має власну специфіку, а також залежить від наявних соціокультурних чинників і тенденцій.
Посвящено рассмотрению правового воспитания с позиций социокультурного подхода. Показано, что правовое воспитание является сложным феноменом правовой культуры, имеющем собственную специфику, а также зависит от наличествующих социокультурных факторов и тенденций.
This article is dedicated to consideration of juridical studying with the help of socio-cultural approach. It's demonstrated that juridical education is a complex phenomenon of juridical culture, which has got its own specifics, and also depends on present socio-cultural factors and tendencies.
URI: https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/3260
Appears in Collections:Наукові статті кафедри філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovalenko_73.pdf285.85 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.