Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/2279
Title: Product placement як вияв недобросовісної прихованої реклами: проблема правової кваліфікації
Other Titles: Product placement как форма недобросовестной скрытой рекламы: проблема правовой квалификации
Product placement as form of unfair hidden advertising: the problem of legal qualifications
Authors: Ваксман, Р.В.
Keywords: рекламна діяльність
недобросовісна реклама
прихована реклама
тіньова реклама
product placement
маніпулятивні технології (методи) впливу
рекламная деятельность
недобросовестная реклама
скрытая реклама
теневая реклама
product placement
манипулятивные технологии (методы) воздействия
реклама
advertising
unfair advertising
hidden advertising
manipulative techniques (methods) influence
Issue Date: 2013
Publisher: видавництво "Право"
Citation: Ваксман Р. В. Product placement як вияв недобросовісної прихованої реклами: проблема правової кваліфікації / Р. В. Ваксман // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". Серія: Економічна теорія та право : зб. наук. пр. / Нац. ун-т "Юрид. акад. України ім. Я. Мудрого". - Х. : Право, 2013. - № 1 (12). - С. 207-215.
Abstract: Присвячено розкриттю змісту такого поняття, як product placement, а також питанню його правової природи. PP є достатньо поширеною і актуальною практикою, тому заслуговує на ретельне дослідження. За своєю спрямованістю та змістом РР становить не що інше, як приховану та тіньову рекламу. Обґрунтовано необхідність удосконалення законодавства з метою запобігання розповсюдженню прихованої та тіньової реклами, а також встановлення правових підстав для притягнення до відповідальності за неї.
Посвящено раскрытию содержания такого понятия, как product placement, а также вопросу его правовой природы. PP является достаточно распространенной и актуальной практикой и поэтому заслуживает тщательного исследования. По своей направленности и содержанию РР представляет собой не что иное, как скрытую и теневую рекламу. Обоснована необходимость усовершенствования законодательства с целью предотвращения распространения скрытой и теневой рекламы, а также установления правовых оснований для привлечения к ответственности за нее.
This article deals with the disclosure of the contents of such a thing as product placement, as well as the issue of its legal nature. PP is quite common and important phenomenon, deserves careful study. With its focus on the content and represents nothing more than hidden advertisements. Therefore, to determine the legal nature of the phenomenon of PP, which will resist using it as unfair hidden advertising, which is prohibited by law. Thus, the necessity of improvement of legislation to prevent the proliferation of hidden advertising, as well as establish legal grounds to prosecute her.
URI: http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/2279
Appears in Collections:Наукові статті кафедри господарського права

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vaksman_207.pdf320,16 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.