Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19303
Title: Деякі проблемні питання застосування пояснень як джерела доказів у кримінальних провадженнях про кримінальні проступки
Authors: Беспалько, Інна Леонідівна
Keywords: кримінальні проступки
джерела доказів
пояснення
кримінальне провадження щодо кримінальних проступків
кримінальне процесуальне доказування
дізнання
Issue Date: 2021
Publisher: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Citation: Беспалько І. Л. Деякі проблемні питання застосування пояснень як джерела доказів у кримінальних провадженнях про кримінальні проступки / І. Л. Беспалько // Юридичний бюлетень. – 2021. – Вип. 19. – С. 150–155. DOI: https://doi.org/10.32850/LB2414-4207.2021.19.20
Abstract: Основний підхід до дослідження зазначеного питання в цій статті полягає у здійсненні критичного аналізу норм чинного законодавства, які регламентують особливості кримінального процесуального доказування щодо кримінальних проступків під час досудового розслідування. В публікації на підставі аналізу особливостей нормативної регламентації кримінального провадження щодо кримінальних проступків висловлені зауваження до низки норм КПК, які закріплюють особливості застосування пояснень як джерела доказів у кримінальних провадженнях про кримінальні проступки. Матеріали статті представляють як теоретичну, так і практичну цінність. Вони можуть бути використані для подальшого наукового дослідження особливостей кримінального провадження щодо кримінальних проступків, а також для належного розуміння та здійснення правозастосовної кримінальної процесуальної діяльності.
URI: https://doi.org/10.32850/LB2414-4207.2021.19.20
https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/19303
ISSN: 2311-9012
Appears in Collections:Наукові статті кафедри кримінального процесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
150-155.pdf146.02 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.