Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19293
Title: Законодавчі та деонтологічні аспекти реклами адвокатської діяльності в Україні
Authors: Ковальова, Я.О.
Пацера, Ю.О.
Keywords: реклама
реклама адвокатської діяльності
адвокатські послуги
адвокатська діяльність
етичні норми
деонтологічні принципи
реклама адвокатской деятельности
адвокатские услуги
адвокатская деятельность
этические нормы
деонтологические принципы
advertising
advertising advocate`s activity
advocate services
advocate`s activity
ethical standards
deontological principles
Issue Date: 2021
Publisher: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Citation: Ковальова Я. О. Законодавчі та деонтологічні аспекти реклами адвокатської діяльності в Україні [Електронний ресурс] / Я. О. Ковальова, Ю. О. Пацера // Юридичний науковий електронний журнал : електрон. наук. фах. вид. – 2021. – № 4. – С. 392–394. – URL: http://www.lsej.org.ua/4_2021/99.pdf (дата звернення: 2.02.2022).
Abstract: Для такої почесної місії як захист прав і свобод громадян, Конституція України покладає обов’язок надавати професійну правничу допомогу саме на адвокатуру, як незалежний та самоврядний орган. Також професія адвоката – це шлях до самоствердження як професійно, так і матеріально. В сучасному світі ринок послуг значно виріс та модифікувався, дещо відійшло на другий план, а дещо користується неабиякою популярністю, адже саме попит породжує пропозиції. Винятком не стала і адвокатська діяльність та надання адвокатських послуг. Якщо у радянські часи адвокатська спільнота була досить незначною, то зараз реєстр адвокатів містить майже 59 тис. осіб. Така значна кількість говорить про наявну сильну конкуренцію, а, отже, і «змагання» за клієнтів. Привернути до себе увагу, привабити своїми послугами та не загубитися в нескінченому потоці інформації допоможе саме реклама. Реклама покликана формувати успіх, а наявна в ній інформація слугує об’єктивним відображенням професійних знань та навичок адвоката. Рекламування адвокатської діяльності – це складна і багатоетапна процедура, оскільки вона містить у собі складнощі в плані наявності необхідних коштів на її розміщення, саме формування змісту, з урахуванням існуючих текстуальних стандартів та заборон, адже особи, які порушують вимоги до реклами несуть юридичну відповідальність, вироблення концептуального дизайну майбутньої реклами, втілення його в життя та отримання дозволу на розміщення реклами адвокатської діяльності у випадках встановлених у законодавстві. У статті проаналізовані українські законодавчі акти, які містять обмежуючі та забороняючі положення про рекламу. Висвітлено значення терміну «реклама адвокатської діяльності». Згадується класифікація способів розповсюдження адвокатом реклами. І запропонований концепт спільної адвокатської бази даних для обрання клієнтом адвоката.
Для такой почетной миссии как защита прав и свобод граждан, Конституция Украины возлагает обязанность оказывать профессиональную юридическую помощь именно на адвокатуру, как независимый и самоуправляемый орган. Также профессия адвоката - это путь к самоутверждению как профессионально, так и материально. В современном мире рынок услуг значительно вырос и модифицировался, что-то отошло на второй план, а что-то пользуется большой популярностью, ведь именно спрос рождает предложения. Исключением не стала и адвокатская деятельность, и предоставление адвокатских услуг. Если в советские времена адвокатское сообщество было весьма незначительным, то сейчас реестр адвокатов содержит почти 59 тыс. человек. Такое значительное количество говорит об имеющейся сильной конкуренции, а, следовательно, и «состязание» за клиентов. Приковать к себе внимание, привлечь своими услугами и не потеряться в бесконечном потоке информации поможет именно реклама. Реклама призвана формировать успех, а имеющаяся в ней информация служит объективным отражением профессиональных знаний и навыков адвоката. Реклама адвокатской деятельности - это сложная и многоэтапная процедура, поскольку она включает в себя сложности в плане наличия необходимых средств на ее размещение, само формирование содержания, с учетом существующих текстовых стандартов и запретов, ведь те, кто нарушает требования к рекламе несут юридическую ответственность, разработка концептуального дизайна будущей рекламы, воплощение его в жизнь и получение разрешения на размещение адвокатской рекламы в случаях установленных в законодательстве. В статье проанализированы украинские законодательные акты, которые содержат ограничивающие и запрещающие положения о рекламе. Представлено значение термина «реклама адвокатской деятельности». Упоминается классификация способов распространения адвокатом рекламы. И предложен концепт совместной адвокатской базы данных для избрания клиентом адвоката.
Description: For such an honorable mission as the protection of the rights and freedoms of citizens, the Constitution of Ukraine obliges the advocacy, as an independent and self-governing body, to provide professional legal assistance. Also, the profession of a attorney-at-law is a way to self-affirmation both professionally and materially. In today's world, the market for services has grown and modified significantly, some have receded into the background, and some are very popular, because it is demand that generates supply. Advocate`s activity and the provision of legal services were no exception. If in Soviet times the legal community was quite small, now the register of lawyers contains almost 59 thousand people. Such a significant number indicates the existing strong rivalry, and, consequently, "competition" for customers. Advertising will help to attract attention, attract with its services and not get lost in the endless flow of information. Advertising is designed to create success, and the information available in it serves as an objective reflection of the professional knowledge and skills of a advocate. Advertising of advocacy is a complex and multi-stage procedure, as it involves difficulties in terms of the availability of the necessary funds for its placement, namely the formation of content, taking into account existing textual standards and prohibitions, because those who violate the requirements of advertising are legally responsible. conceptual design of future advertising, its implementation and obtaining permission to place legal advertising in cases established by law. The article analyzes the Ukrainian legislative acts, which contain restrictive and prohibiting provisions on advertising. The meaning of the term «advertising advocate`s activity» is presented. Mention is made of the classification of methods for the distribution of advertisements by a lawyer. And the concept of a joint lawyer database for the election of a lawyer by the client has been proposed.
URI: https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/19293
ISSN: 2311-9012
Appears in Collections:Наукові статті кафедри адвокатури

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
392-394.pdf367.32 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.