Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19175
Title: Інтелектуальна продукція як складова інформаційного маркетингового середовища бібліотеки
Authors: Брагінська, Вікторія Володимирівна
Щабельник, Вікторія Вікторівна
Keywords: наукова бібліотека Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого
соціальні мережі
лонгрид
промопродукти
тизер-трейлер
проморолик
бібліотечна реклама
маркетингове середовище
Scientific Library of Yaroslav the Wise National Law University
social networks
longridge
quarantine
remote services
web services
teaser
teaser trailer
library publicity
Issue Date: 2021
Publisher: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Citation: Брагінська В. В. Інтелектуальна продукція як складова інформаційного маркетингового середовища бібліотеки [Електронний ресурс] / В. В. Брагінська, В. В. Щабельник // Короленківські читання 2021. Бібліотеки, архіви, музеї у структурі сучасного соціуму: стратегії цифрової модернізації : матеріали ХХІV. Всеукр. дистанц. наук.-практ. конф. (м. Харків, 21–22 жовт. 2021 р.) : у 2 ч. / Харків. держ. наук. б-ка ім. В. Г. Короленка, Харків. держ. акад. культури, Харків. – Харків, 2021. – Режим доступа: https://padlet.com/nmr_hdnb/pfdltqtnw2q0 (дата звернення: 22.10.2021).
Abstract: Презентовано досвід роботи наукової бібліотеки Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого зі створення сервісної та інтелектуальної продукції. Надано характеристику інформаційного маркетингового середовища бібліотеки як інноваційного простору для дистанційного забезпечення науково-освітніх потреб здобувачів вищої освіти. Розглянуто сутнісні характеристики бібліотечної маркетингової діяльності. Вивчено роль і значення реклами в процесі просування бібліотечних та інформаційних послуг і продуктів.
URI: https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/19175
ISSN: 2311-9012
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
B-Sh.pdf256.61 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.