Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/18502
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яременко, С.А. | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-14T18:56:26Z | - |
dc.date.available | 2021-01-14T18:56:26Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Яременко С. А. Криміногенний вплив кібербулінгу на неповнолітніх / С. А. Яременко // Злочинці і жертви злочинів : матеріали ХХ всеукр. наук. конф. з кримінології для студентів, аспірантів та молодих вчених, м. Харків, 16 листоп. 2020 р. – Харків, 2020. – С. 761–766. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/18502 | - |
dc.description | The theses discussed the problem of violence in cyberspace. The phenomenon of cyberbullying is considered and its main psychological features are analyzed. Ukrainian legislation is analyzed. | ru_RU |
dc.description.abstract | В тезах розглядається проблема насильства у кіберпросторі. Розглянуто феномен кібербулінгу та проаналізовано його головні психологічні ознаки. Проаналізовано українське законодавство. Визначено негативний вплив даного явища на неповнолітніх у процесі їх соціалізації. | ru_RU |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Харків : Юрайт | ru_RU |
dc.subject | Інтернет | ru_RU |
dc.subject | кібербулінг | ru_RU |
dc.subject | агресія | ru_RU |
dc.subject | кіберагресія | ru_RU |
dc.subject | підлітки | ru_RU |
dc.subject | internet | ru_RU |
dc.subject | cyberbullying | ru_RU |
dc.subject | aggression | ru_RU |
dc.subject | cyberaggression | ru_RU |
dc.subject | adolescents | ru_RU |
dc.title | Криміногенний вплив кібербулінгу на неповнолітніх | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Тези, доповіді студентів |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yaremenko_761-766.pdf | 851.34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.