Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/16356
Title: | Деякі аспекти ефективного навчання іншомовного мовленнєвого спілкування |
Other Titles: | Некоторые аспекты эффективного обучения языковому общению на иностранном языке Some aspects of effective teaching of language communication in a foreign language |
Authors: | Артеменко, Т.М. |
Keywords: | комунікативна інтенція діалог мовленнєва діяльність комунікативна компетентність репліка-відповідь коммуникативная интенция диалог речевая деятельность коммуникативная компетентность ответная реплика communicative intention dialogue speech activity communicative competence reply statement |
Issue Date: | 2019 |
Citation: | Артеменко Т. М. Деякі аспекти ефективного навчання іншомовного мовленнєвого спілкування [Електронний ресурс] / Т. М. Артеменко // Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 15 берез. 2019 р. – Вип. 50. – С. 112–117. – Режим доступа : https://confscience.webnode.com.ua/_files/200000074-cab73cbb1e/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%2050.pdf (дата звернення: 11.06.2019). – Назва з екрана. |
Abstract: | Метою статті є дослідження ефективного функціонування реплік-відповідей діалогу з урахуванням комунікативних інтенцій адресата. Надається семантична та прагматична характеристика констативних та квеситивних реплік-відповідей з урахуванням реальних явищ комунікації. Розглядається важливість формування комунікативної компетентності у процесі навчання іноземних мов. Целью статьи является изучение эффективного функционирования ответных реплик с учетом коммуникативных интенций адресата. Приводится семантическая и прагматическая характеристика констативных и квеситивных ответных реплик с учетом реальных условий коммуникации. Анализируется важность формирования коммуникативной компетентности в процессе обучения иностранным языкам. |
Description: | The purpose of the article is to analyze the effective functioning of the reply statements depending on the hearer's intentions. Semantic and pragmatic peculiarities of the reply statements (constatives, questions) are given depending on real communication. The development of communicative competence in the process of foreign language learning is considered. |
URI: | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/16356 |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Artemenko_112-117.pdf | 2.51 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.