Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15721
Title: | Логіко-методологічні засади вимірювання рівня розвитку інтелектуальних здібностей |
Authors: | Юркевич, О.М. Павленко, Ж.О. |
Keywords: | інтелектуальні здібності вимірювання розвитку інтелектуальних здібностей тестування логічна методологія логічна культура логічна освіта интеллектуальные способности измерение развития интеллектуальных способностей тестирование логическая методология логическая культура логическое образование intellectual abilities measurement of the development of intellectual abilities testing logical methodology logical culture logical education |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Київ : Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет» |
Citation: | Юркевич О. М. Логіко-методологічні засади вимірювання рівня розвитку інтелектуальних здібностей / О. М. Юркевич, Ж. О. Павленко // Дні науки філософського факультету – 2017 : Міжнар. наук. конф., 25–26 квіт. 2017 р. – Київ, 2017. – Ч. 3. – С. 288–290. |
Abstract: | В тезах розглядаються логіко-методологічні проблеми психометричного тестування рівня інтелектуальних здібностей. Зокрема, ставляться питання щодо типології тестових завдань та знакових систем, правильного визначення алгоритмів їх побудови. В тезисах рассматриваются проблемы психометрического тестирования уровня интеллектуальных способностей. В частности, ставятся вопросы относительно типологии тестовых заданий и знаковых систем, правильного определения алгоритмов их построения. |
Description: | The theses deal with the problems of psychometric testing of the level of intellectual abilities. In particular, questions are posed regarding the typology of test tasks and sign systems, the correct definition of algorithms for their construction. |
URI: | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/15721 |
Appears in Collections: | Тези, доповіді кафедри філософії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Urkevich_8_tezi.pdf | 141.09 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.