Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/15045
Title: Навчальні ігри як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів на заняттях з англійської мови у немовному ВНЗ
Other Titles: Обучающие игры как средство активизации познавательной деятельности студентов на занятиях английского языка в неязыковом вузе
Educational games as a means of intensification of students’ cognitive activity in English classes in non-linguistic higher educational institutions
Authors: Голубнича, Л.О.
Keywords: активізація пізнавальної діяльності
навчальна гра
вищий навчальний заклад
викладання англійської мови
intensification of cognitive activity
educational game
higher educational institution
English language teaching
активизация познавательной деятельности
обучающая игра
высшее учебное заведение
преподавание английского языка
Issue Date: 2018
Citation: Голубнича Л. О. Навчальні ігри як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів на заняттях з англійської мови у немовному ВНЗ / Л. О. Голубнича // Pedagogy and Psychology. – 2018. – VI, is. 155. – P. 19–22.
Abstract: У статті розглянуто навчальні ігри на заняттях з англійської мови з точки зору їх впливу на активізацію пізнавальної діяльності студентів нелінгвістичних вищих навчальних закладів, а саме студентів-юристів. Запропоновано визначення поняття «навчальна гра». Досліджено особливості зазначеного феномену та його структуру. Приділено увагу обміну досвідом використання навчальних ігор для активізації пізнавальної діяльності студентів при викладання англійської мови в юридичному університеті.
В статье рассмотрены обучающие игры на занятиях по английскому языку с точки зрения их влияния на активизацию познавательной деятельности студентов нелингвистических высших учебных заведений, а именно студентов-юристов. Предложено определение понятия «обучающая игра». Исследованы особенности указанного феномена и его структуру. Уделено внимание обмену опытом использования обучающих игр для активизации познавательной деятельности студентов при обучении английскому языку в юридическом университете.
Description: The article deals with educational games in English classes in terms of their influence on the intensification of cognitive activity of students of non-linguistic higher educational institutions, namely law students. The definition of “educational game” is proposed. The features of this phenomenon and its structure are investigated. Attention is paid to the exchange of experience in the use of educational games to enhance students' cognitive activity while teaching English at a law school.
URI: https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/15045
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Holubnycha_19-22.pdf1 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.