Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/14753
Title: | Деякі аспекти комунікативної спрямованості процесу навчання іноземної мови |
Other Titles: | Некоторые аспекты коммуникативной направленности процесса обучения иностранному языку Some aspects of the communicative approach to the process of teaching foreign languages |
Authors: | Липко, І.П. Артеменко, Т.М. |
Keywords: | комунікативний підхід комунікативна компетенція комунікативна спрямованість навчання коммуникативный подход коммуникативная компетентность коммуникативная направленность обучения communicative approach communicative competence communicative orientation of language teaching |
Issue Date: | 2013 |
Citation: | Липко І. П. Деякі аспекти комунікативної спрямованості процесу навчання іноземної мови / І. П. Липко, Т. М. Артеменко // Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі : матеріали VI Міжнар. наук.-метод. конф., 21 листоп. 2013 р. – Харків, 2013. – С. 20–21. |
Abstract: | Тези доповідей розглядають комунікативний підхід до навчання іноземної мови, враховуючи необхідність формування мовної й комунікативної компетенції у студентів, які мають перспективу міжнародного професійного спілкування. В тезисах рассматривается коммуникативный подход к обучению иностранному языку, учитывая необходимость формирования языковой и коммуникативной компетенции у студентов, которые имеют перспективу международного профессионального общения. |
Description: | The article deals with a communicative approach to teaching foreign language considering the importance of the linguistic and communicative competence development among the students who have a perspective of international professional communication. |
URI: | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/14753 |
Appears in Collections: | Тези, доповіді кафедри іноземних мов № 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lypko_Artemenko_20-21.pdf | 79.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.