Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/14469
Title: Пропозиції щодо запровадження інституту кримінальних проступків до законодавства України
Authors: Тацій, В.Я.
Тютюгін, В.І.
Капліна, О.В.
Шило, О.Г.
Гаращук, В.М.
Демидова, Л.М.
Гродецький, Ю.В.
Євдокімова, О.В.
Пономаренко, Ю.А.
Байда, А.О.
Туманянц, А.Р.
Комаров, О.Д.
Рубащенко, М.А.
Keywords: проступок
кримінальний проступок
відповідальність за проступок
уголовный проступок
ответственность за проступок
misdemeanor
criminal offence
responsibility for misdemeanor
Issue Date: 2017
Citation: Пропозиції щодо запровадження інституту кримінальних проступків до законодавства України. Розділ 6. Законопроекти [Электронный ресурс] / Тацій В. Я., Тютюгін В. І., Капліна О. В., Шило О. Г., Гаращук В. М., Демидова Л. М., Гродецький Ю. В., Євдокімова О. В., Пономаренко Ю. А., Байда А. О., Туманянц А. Р., Комаров О. Д., Рубащенко М. А. // Вісник Асоціації кримінального права України : електрон. наук. вид. – Харків, 2017. – Вип. 2. – С. 300–737. – Режим доступу: http://nauka.nlu.edu.ua/?page_id=3392 (дата звернення: 02.05.2018).
Abstract: Розроблена законодавча модель впровадження до законодавства України кримінального проступку шляхом внесення відповідних змін до Кримінального кодексу України без розширення меж криміналізації у цілому, тобто без віднесення до кримінальних проступків адміністративних правопорушень. Для цього автори законопроекту вважають, що було б достатнім визнати кримінальним проступком переважну більшість діянь, які у чинному КК віднесені до злочинів невеликої тяжкості, передбачити за їх вчинення тільки такі види покарань, що не пов’язані з позбавленням волі, і виключити можливість визнання такими, що мають судимість, осіб, які відбули покарання за проступки. Одночасно з реформуванням КК у КУАП пропонується вилучити із системи адміністративних стягнень такі їх види, як арешт, конфіскація та оплатне вилучення майна. Крім того, слід установити хоча і спрощену, але таку процедуру їх розгляду у суді, яка б у повному обсязі гарантувала забезпечення прав, свобод і законних інтересів осіб, які притягуються до адміністративної відповідальності.
Разработана законодательная модель внедрения в законодательство Украины уголовного проступка путем внесения соответствующих изменений в Уголовный кодекс Украины без расширения границ криминализации в целом, то есть без отнесения к уголовным проступкам административных правонарушений. Для этого авторы законопроекта считают, что было бы достаточным признать уголовным проступком подавляющее большинство деяний, которые в действующем УК отнесены к преступлениям небольшой тяжести, предусмотреть за их совершение только такие виды наказаний, которые не связанны с лишением свободы, и исключить возможность признания имеющими судимость лиц, отбывших наказание за проступки. Одновременно с реформированием УК в КУАП предлагается изъять из системы административных взысканий такие их виды, как арест, конфискация и возмездное изъятие имущества. Кроме того, следует установить хотя и упрощенную, но такую процедуру их рассмотрения в суде, которая бы в полном объеме гарантировала обеспечение прав, свобод и законных интересов лиц, привлекаемых к административной ответственности.
Description: Legislative model of the implementation into Ukrainian law of the criminal offence was developed by making appropriate changes in the criminal code of Ukraine without expansion of borders of criminalization as a whole, that is, without referring to the criminal offences of administrative infraction. The author of the bill consider that it would be enough to establish as a criminal offence the majority of acts, which are referred to minor crimes, to provide, for committing them, such types of punishments, that are not connected with imprisonment, and to include the possibility to recognize such, that have criminal records or persons, who served sentences for their acts. Simultaneously with the reforming of the criminal code and code of Ukraine on administrative offenses is proposed to exclude from the system of administrative penalties such types as arrest, confiscation and compensated taking of property. In addition, it would be better to establish simplified proceeding in court, which in full extent would guarantee the rights, freedom and legal interests of persons, who are drawn to the administrative responsibility.
URI: http://nauka.nlu.edu.ua/?page_id=3392
http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/14469
Appears in Collections:Наукові статті кафедри кримінального права № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
300-737-2017.pdf4,32 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.