Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/12865
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Малиш, С.С. | - |
dc.date.accessioned | 2017-09-30T17:41:14Z | - |
dc.date.available | 2017-09-30T17:41:14Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Малиш С. С. Окремі аспекти соціально-виховної роботи з неповнолітніми, засудженими до позбавлення волі / С. С. Малиш// Перспективи реформування кримінально-виконавчої системи України : матеріали круглого столу студентів, аспірантів, молодих вчених (4 квіт. 2017 р., м. Харків) : в 2 т. – Харків, 2017. – Т. 1. – С. 119–122. | en |
dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12865 | - |
dc.description | Theses describes separate points of socio-educational work with minors convicted to imprisonment. | en |
dc.description.abstract | В тезах розглянуті окремі елементи соціально-виховної роботи з неповнолітніми засудженими до позбавлення волі. | en |
dc.description.abstract | В тезисах рассмотрены отдельные элементы социально-исправительной работы с несовершеннолетними осужденными к лишению свободы. | - |
dc.language.iso | other | en |
dc.publisher | видавництво «Юрайт» | en |
dc.subject | кримінальне-виконавче право | en |
dc.subject | соціально-виховна робота | en |
dc.subject | ресоціалізація | en |
dc.subject | уголовно-исполнительное право | en |
dc.subject | социально-воспитательная работа | en |
dc.subject | ресоциализация | en |
dc.subject | penal law | en |
dc.subject | socio-educational work | en |
dc.subject | resocialization | en |
dc.title | Окремі аспекти соціально-виховної роботи з неповнолітніми, засудженими до позбавлення волі | en |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | Тези, доповіді студентів |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Malush.pdf | 599.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.