Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/12774
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМілаш, В.С.-
dc.date.accessioned2017-08-24T12:38:25Z-
dc.date.available2017-08-24T12:38:25Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМілаш В. С. Господарсько-договірне забезпечення маркетингу в інноваційній сфері / В. С. Мілаш // Правове регулювання інноваційних відносин : кол. монографія / кол. авторів: А. П. Гетьман [та ін.]. – Харків, 2013. – Розд. 4., підр. 4.3. – С. 474–489.en
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12774-
dc.description.abstractКлючовим чинником економічного зростання кожної країни є розвиток сфери послуг як одного з найприбутковіших секторів економіки, що має складну та розгалужену структуру. Динамічний розвиток указаного сектору економіки супроводжується ускладненням традиційних і появою абсолютно нових послуг, набуттям самостійного значення послугами, що раніше мали внутрішньо фірмовий характер.en
dc.language.isootheren
dc.publisherвидавництво «Юрайт»en
dc.subjectмаркетинг в інноваційній сферіen
dc.subjectінноваційна діяльністьen
dc.subjectінноваційний процесen
dc.subjectмаркетинг в инновационной сфереen
dc.subjectинновационная деятельностьen
dc.subjectинновационный процессen
dc.subjectmarketing in the innovation sphereen
dc.subjectinnovative activitiesen
dc.subjectinnovation processen
dc.titleГосподарсько-договірне забезпечення маркетингу в інноваційній сферіen
dc.typeBook chapteren
Appears in Collections:Монографії кафедри господарського права

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Milash_474-489.pdf371.91 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.