Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/12774
Назва: Господарсько-договірне забезпечення маркетингу в інноваційній сфері
Автори: Мілаш, В.С.
Ключові слова: маркетинг в інноваційній сфері
інноваційна діяльність
інноваційний процес
маркетинг в инновационной сфере
инновационная деятельность
инновационный процесс
marketing in the innovation sphere
innovative activities
innovation process
Дата публікації: 2013
Видавець: видавництво «Юрайт»
Бібліографічний опис: Мілаш В. С. Господарсько-договірне забезпечення маркетингу в інноваційній сфері / В. С. Мілаш // Правове регулювання інноваційних відносин : кол. монографія / кол. авторів: А. П. Гетьман [та ін.]. – Харків, 2013. – Розд. 4., підр. 4.3. – С. 474–489.
Короткий огляд (реферат): Ключовим чинником економічного зростання кожної країни є розвиток сфери послуг як одного з найприбутковіших секторів економіки, що має складну та розгалужену структуру. Динамічний розвиток указаного сектору економіки супроводжується ускладненням традиційних і появою абсолютно нових послуг, набуттям самостійного значення послугами, що раніше мали внутрішньо фірмовий характер.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12774
Розташовується у зібраннях:Монографії кафедри господарського права

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Milash_474-489.pdf371.91 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.