Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/12774
Название: Господарсько-договірне забезпечення маркетингу в інноваційній сфері
Авторы: Мілаш, В.С.
Ключевые слова: маркетинг в інноваційній сфері
інноваційна діяльність
інноваційний процес
маркетинг в инновационной сфере
инновационная деятельность
инновационный процесс
marketing in the innovation sphere
innovative activities
innovation process
Дата публикации: 2013
Издательство: видавництво «Юрайт»
Библиографическое описание: Мілаш В. С. Господарсько-договірне забезпечення маркетингу в інноваційній сфері / В. С. Мілаш // Правове регулювання інноваційних відносин : кол. монографія / кол. авторів: А. П. Гетьман [та ін.]. – Харків, 2013. – Розд. 4., підр. 4.3. – С. 474–489.
Аннотация: Ключовим чинником економічного зростання кожної країни є розвиток сфери послуг як одного з найприбутковіших секторів економіки, що має складну та розгалужену структуру. Динамічний розвиток указаного сектору економіки супроводжується ускладненням традиційних і появою абсолютно нових послуг, набуттям самостійного значення послугами, що раніше мали внутрішньо фірмовий характер.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12774
Располагается в коллекциях:Монографії кафедри господарського права

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Milash_474-489.pdf371.91 kBAdobe PDFМиниатюра
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.