Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12774
Title: Господарсько-договірне забезпечення маркетингу в інноваційній сфері
Authors: Мілаш, В.С.
Keywords: маркетинг в інноваційній сфері
інноваційна діяльність
інноваційний процес
маркетинг в инновационной сфере
инновационная деятельность
инновационный процесс
marketing in the innovation sphere
innovative activities
innovation process
Issue Date: 2013
Publisher: видавництво «Юрайт»
Citation: Мілаш В. С. Господарсько-договірне забезпечення маркетингу в інноваційній сфері / В. С. Мілаш // Правове регулювання інноваційних відносин : кол. монографія / кол. авторів: А. П. Гетьман [та ін.]. – Харків, 2013. – Розд. 4., підр. 4.3. – С. 474–489.
Abstract: Ключовим чинником економічного зростання кожної країни є розвиток сфери послуг як одного з найприбутковіших секторів економіки, що має складну та розгалужену структуру. Динамічний розвиток указаного сектору економіки супроводжується ускладненням традиційних і появою абсолютно нових послуг, набуттям самостійного значення послугами, що раніше мали внутрішньо фірмовий характер.
URI: http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12774
Appears in Collections:Монографії кафедри господарського права

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Milash_474-489.pdf371,91 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.