Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/11459
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorOrlovskyi, Ruslan-
dc.date.accessioned2016-10-29T16:10:35Z-
dc.date.available2016-10-29T16:10:35Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationOrlovskyi R. About accessories / Ruslan Orlovskyi // Massachusetts Review of Science and Technologies. – 2016. – Vol. 7, № 1 (13). – P. 524–530.en
dc.identifier.urihttp://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/11459-
dc.description.abstractIn the article the question of classification of accessories is examined on kinds. The well-known to science of criminal law of theory of classification of accessories on kinds are analysed. The mine-out is pointed science and the definitions of separate types of accessories used in a criminal statute: performer, organizer, instigator, and accomplice.en
dc.language.isootheren
dc.subjectaccessoriesen
dc.subjectcriminal participationen
dc.subjectclassificationen
dc.subjecttypes of accessoriesen
dc.subjectobjective theoryen
dc.subjectsubjective theory and mixed theoryen
dc.subjecttheory of accessoriesen
dc.subjectperformeren
dc.subjectco-performeren
dc.subjectorganizeren
dc.subjectinstigatoren
dc.subjectaccompliceen
dc.subjectуголовная ответственностьen
dc.subjectдифференциация уголовной ответственностиen
dc.subjectсоучастиеen
dc.subjectисполнителиen
dc.subjectорганизаторыen
dc.subjectподстрекателиen
dc.subjectсоучастникиen
dc.subjectкримінальна відповідальністьen
dc.subjectдиференціація кримінальної відповідальностіen
dc.subjectспівучастьen
dc.subjectвиконавціen
dc.subjectорганізаториen
dc.subjectпідбурювачіen
dc.subjectспівучасникиen
dc.titleAbout accessoriesen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Наукові статті кафедри кримінального права № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Orlovskyi_524-530.pdf322,08 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.