Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/11221
Title: | Проблемні аспекти визначення поняття «науково-педагогічний працівник» |
Authors: | Красюк, Т.В. |
Keywords: | освітній процес науково-педагогічні працівники вищі навчальні заклади професорсько-викладацький склад педагогічна діяльність образовательный процесс научно-педагогические работники высшие учебные заведения профессорско-преподавательский состав педагогическая деятельность educational process scholars educators universities teaching employee teaching activity |
Issue Date: | 2015 |
Citation: | Красюк Т. В. Проблемні аспекти визначення поняття «науково-педагогічний працівник» / Т. В. Красюк // Право і суспільство. – 2015. – № 6-2, ч. 2. – С. 89–95. |
Abstract: | Статтю присвячено аналізу сутності поняття «науково-педагогічний працівник». Розглянуто основні види діяльності науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів. З метою уніфікації й удосконалення термінологічного апарату сформульовано дефініцію «науково-педагогічний працівник». Статья посвящена анализу сущности понятия «научно-педагогический работник». Рассмотрены основные виды деятельности научно-педагогических работников высших учебных заведений. С целью унификации и совершенствования терминологического аппарата сформулирована дефиниция «научно-педагогический работник». |
Description: | The article analyzes the essence of the concept of "scientific and teaching employee". The main activities of scientific and teaching employee of high education are considered. In order to unify and improve terminological apparatus the definition "science and teaching employee" is formulated. |
URI: | http://pravoisuspilstvo.org.ua/archive/2015/6_2_2015/part_2/19.pdf http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/11221 |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри трудового права |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Krasyk_89-95.pdf | 3.22 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.