Browsing by Author Щокіна, Т.М.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 18 of 18
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Аудіювання як засіб формування комунікативної компетенції майбутнього фахівця юридичної галузіСорока, Н.А.; Щокіна, Т.М.
2014Аудіювання як один із видів мовленнєвої діяльності на заняттях з іноземної мовиЩокіна, Т.М.
2019Використання інноваційних технологій у формуванні іншомовної компетентності студентів немовних ЗВОЩокіна, Т.М.
2015Використання Інтернет-ресурсів у процесі навчання іноземної мови у ВНЗСорока, Н.А.; Щокіна, Т.М.
2020Дискусія як метод навчання іноземної мови студентів економічних спеціальностейЩокіна, Т.М.
2004Завдання та навчальні тексти до практичних занять з англійської мови для студентів факультету підготовки юристів для МЗС України (2 курс, основна мова)Сорока, Н.А.; Романюк, С.М.; Щокіна, Т.М.; Демченко, Д.І.
2014Питання психологічних принципів формування та засвоєння іноземної мови як знакової системи через спілкуванняСорока, Н.А.; Щокіна, Т.М.
2013Психологічні основи формування комунікативних якостей у процесі навчання іноземній мові у ВНЗСорока, Н.А.; Щокіна, Т.М.
2014Психологічні основи формування мови як різновиду знакової системиСорока, Н.А.; Щокіна, Т.М.
2015Психологічні принципи формування знакових систем на етапах навчання іноземній мові з урахуванням індивідуальних психофізіологічних характеристик студентівЩокіна, Т.М.; Сорока, Н.А.
2019Психологічні підходи до вивчення мови як різновиду знакової системиЩокіна, Т.М.
2015Розуміння мовлення як підгрунтя мовленнєвої перекладацької діяльностіЩокіна, Т.М.
2014Роль мотиву та мотивації у діяльності особистостіСорока, Н.А.; Щокіна, Т.М.
2013Роль психологічних процесів розпізнавання знакових систем у процесі вивчення іноземної мови студентамиСорока, Н.А.; Щокіна, Т.М.
2014Теоретичний огляд виникнення та розвитку знакових систем у психолого-методологічному аспекті викладання іноземних мовЩокіна, Т.М.; Сорока, Н.А.
2014Типологія особистості викладача ВНЗЩокіна, Т.М.
2014Формування мовленнєвих навичок студентів з урахуванням профілюючої спрямованості навчання іноземної мовиЩокіна, Т.М.; Сорока, Н.А.
2015Шляхи удосконалення методів викладання іноземної мови у немовних вищих навчальних закладах через використання інноваційних технологійЩокіна, Т.М.