Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/8026
Title: | Взаємодія між викладачем і студентом у світлі Болонської системи освіти |
Other Titles: | Взаимодействие между преподавателем и студентом в свете Болонской системы образования Cooperation between a teacher and a student in the light of «Bolonsky system» of education |
Authors: | Радутний, О.Е. |
Keywords: | педагогическая деятельность учебный процесс коммуникативность ценностные ориентиры гуманистическая направленность влияние на объект исследования pedagogical activity educational process communicativeness valued landmarks humanism orientation influence on the object of a research. |
Issue Date: | 2010 |
Citation: | Радутний О. Е. Взаємодія між викладачем і студентом у світлі Болонської системи освіти / О. Е. Радутний // Проблеми законності : акад. зб. наук. пр. – Харків, 2010. – Вип. 110. – С. 209–213. |
Abstract: | Проанализирована методика осуществления учебной и воспитательной функций преподавательской деятельности. Взаимодействие между преподавателем и студентом рассмотрено как цельная взаимосвязанная система, в которой имеет место влияние исследователя на объект исследования. Раскрыта значимость позитивного отношения преподавателя к окружающему миру и своей профессиональной деятельности. |
Description: | The method of realization of educational and pedagogical functions of teachers’ activity is analysed. Co-operation between a teacher and a student is considered as a whole interrelated system in which a researcher influences on the object of research. Meaning of positive relation of a teacher to the outward things and professional activity has been exposed. |
URI: | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/8026 |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри кримінального права № 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
110_25.pdf | 214.28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.