Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6073
Title: | Дискусійні питання щодо визначення способів учинення вандалізму |
Other Titles: | Дискуссионные вопросы определения способов совершения вандализма Debatable questions of ways of commiting vandalism |
Authors: | Латиш, К.В. |
Keywords: | вандалізм зміст графіті способи вчинення вандалізму вандализм содержание граффити способы совершения вандализма vandalism graffiti content ways of committing vandalism |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого |
Citation: | Латиш К. В. Дискусійні питання щодо визначення способів учинення вандалізму [Електронний ресурс] / К. В. Латиш // Теорія і практика правознавства : електр. наук. фах. вид. Нац. ун-ту «Юрид. акад. України ім. Ярослава Мудрого». – 2013. – Вип. 2. – Режим доступу : http://nauka.jur-academy.kharkov.ua/download/el_zbirnik/2.2013/37.pdf. – Заголовок з екрана. |
Abstract: | Досліджено дискусійні питання визначення способів учинення вандалізму, здійснено класифікацію способів учинення за характером настання наслідків, а також проаналізовано зміст графіті, використовуючи прецеденти Європейського суду з прав людини. Исследованы дискуссионные вопросы определения способов совершения вандализма, осуществлена их классификация по характеру наступления последствий, а также проанализировано содержание граффити, используя прецеденты Европейского суда по правам человека. |
Description: | This article explores controversial issues of determining ways of committing vandalism, analyzes the contents of graffiti, using the precedents of the European Court of Human Rights. |
URI: | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/6073 |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри криміналістики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Latush.pdf | 171.43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.