Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/8421
Title: | Дистанційне навчання англійської мови у процесі професійної підготовки майбутніх юристів: стан та перспективи |
Authors: | Романюк, С.М. |
Keywords: | дистанційне навчання англійська мова професійна підготовка майбутні юристи дистанционное обучение английский язык профессиональная подготовка будущие юристы distance learning English vocational training students majoring in law |
Issue Date: | 2015 |
Citation: | Романюк С. М. Дистанційне навчання англійської мови у процесі професійної підготовки майбутніх юристів: стан та перспективи / С. М. Романюк // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Педагогіка і психологія. Педагогічні науки. – 2015. – № 1. – С. 171–176. |
Abstract: | У статті розкривається стан проблеми застосування дистанційного навчання англійської мови під час підготовки майбутніх юристів. Перелічуються переваги та недоліки згаданого навчання для студентів, викладачів та вищих навчальних закладів. Окреслюються перспективи розробки відповідних курсів. Робиться висновок про необхідність поступового та продуманого їх упровадження, починаючи із застосування окремих елементів дистанційного навчання в процесі підготовки студентів денного та заочного відділень. |
Description: | The article describes the state of English distance learning in vocational training of students majoring in law. It enumerates the advantages and disadvantages of distance learning for students, teachers, and higher educational establishments. It also provides the perspectives of developing distance learning courses and theoretical grounds for their development. |
URI: | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/8421 |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Romanyk.pdf | 231.91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.