Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/6896
Назва: Краудсорсинг як соціальна інновація
Автори: Марченко, О.С.
Ключові слова: краудсорсинг
соціальна інновація
краудфандинг
краудрекрутинг
социальная инновация
crowdsourcing
social innovation
crowdfunding
recruitment
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Марченко О.С. Краудсорсинг як соціальна інновація / Марченко О.С. // Економічні та соціальні інновації як фактор розвитку економіки : зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 4-5 квіт. 2014 р.) : у 4 ч. – Київ, 2014. – Ч. 4. – C. 88–91.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/6896
Розташовується у зібраннях:Тези, доповіді кафедри економічної теорії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marchenko_88_91.pdf179.99 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.