Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого

eNULAUIR >
Праці вчених кафедр >
Кафедра іноземних мов № 3 >
Наукові статті кафедри іноземних мов № 3 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/3799

Title: Схід та Захід: проблеми міжкультурної комунікації в ділових стосунках
Authors: Бесараб, Т.П.
Keywords: іноземні язики
міжкультурна комунікація
ділове спілкування
ділові стосунки
міжкультурне сприйняття
емоції
суспільство
самосвідомість
межкультурная коммуникация
межкультурная восприимчивость
эмоции
общество
самосознание
intercultural communication
intercultural sensitivity
emotions
society
self consciousness
Issue Date: 2013
Citation: Бесараб Т. П. Схід та Захід: проблеми міжкультурної комунікації в ділових стосунках / Бесараб Т. П. // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія : Лінгвістика та літературознавство : міжвуз. зб. наук. ст. – Бердянськ, 2013. – Вип. 28, ч. 2. – С. 563–568.
Abstract: У статті розглядаються деякі проблеми міжкультурної комунікації, які виникають у ділових стосунках між носіями різноманітних культур, а саме Сходу та Заходу. Досліджуються різноманітні точки зору на те, якою мірою представники різних народів повинні враховувати національні особливості спілкування при веденні спільних справ. Зроблено висновок, що між культурна комунікація передбачає взаєморозуміння учасників комунікативного акту, які належать до різних національних культур.
В статье рассматриваются некоторые проблемы межкультурной коммуникации, возникающие в процессе делового общения между представителями различных культур, в частности Запада и Востока. Исследуются различные точки зрения о принятии во внимание представителями культур, имеющих деловые отношения национальных особенностей общения. Сделан вывод о том, что межкультурная коммуникация подразумевает взаимопонимание участников коммуникативного акта, которые принадлежат к разным национальным культурам.
The article deals with the problems of intercultural communication which people of different cultures have during the process of business communication. National peculiarities of different countries having business relations are considered. People of different countries have their own cultural traditions, customs and their national character. The author makes the conclusion that intercultural communication needs understanding of each participant of communication, in spite of the fact that they belong to different national cultures.
URI: http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/3799
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов № 3

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Besarab_563_568.pdf106.09 kBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright

View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback