Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого

eNULAUIR >
Праці вчених кафедр >
Кафедра філософії >
Наукові статті кафедри філософії >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/3466

Title: Про деякі концептуальні засади викладання філософії права у вищих навчальних закладах
Other Titles: О некоторых концептуальных основаниях преподавания философии права в высших учебных заведениях
About some conceptual basics of teaching law philosophy in high educational institutes
Authors: Коваленко, І.І.
Коваленко, И.И.
Kovalenko, I.I.
Keywords: філософія права
методика викладання
сучасна правова система
демократичний розвиток
философия права
методика преподавания
современная правовая система
демократическое развитие
law philosophy
teaching technique
modern judicial system
democratic development
Issue Date: 2010
Publisher: видавництво "Право"
Citation: Коваленко І. І. Про деякі концептуальні засади викладання філософії права у вищих навчальних закладах / І. І. Коваленко // Вісник Національної юридичної академії України ім. Ярослава Мудрого. Сер. Філософія, філософія права, політологія, соціологія. 2010. №6 : зб. наук. пр. - Х. : Право, 2010. - С. 85-90.
Abstract: Присвячено розгляду нових методологічних аспектів викладання філософії права у вищих навчальних закладах (ВНЗ). Показано варіанти скептичного ставлення до філософсько-правової рефлексії у професійному та студентському середовищах. Запропоноване нове бачення ролі філософії права як супровідника сучасного правового проекту, зокрема, у демократичному суспільстві.
Посвящено рассмотрению новых методологических аспектов преподавания философии права в высших учебных заведениях (ВУЗах). Показаны варианты скептического отношения к философско-правовой рефлексии в профессиональной и студенческой средах. Предложено новое видение роли философии права как сопроводителя современного правового проекта, в частности в демократическом обществе.
This article tells us about the consideration of new methodological aspects of teaching law philosophy in high educational institutes. There are shown the variants of skeptical relation to philosophical – judicial reflection in professional and student’s sphere. There is a new vision of law philosophy role as follower of the modern judicial project, in particular, in democratic society offered.
URI: http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/3466
Appears in Collections:Наукові статті кафедри філософії

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Kovalenko_85.pdf318.34 kBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright

View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback