Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/2271
Назва: Знання як основа довіри на ринку консалтингових послуг
Інші назви: Знания как основа доверия на рынке консалтинговых услуг
Knowledges as basis of trust at the market of consulting services
Автори: Марченко, О.С.
Ключові слова: інформація
знання
довіра
репутація
очікування
ринок консалтингових послуг
трансакційні витрати
информация
знание
доверие
репутация
ожидания
рынок консалтинговых услуг
трансакционные издержки
консалтинговая услуга
рыночная стоимость
стоимость образования
information
knowledge
trust
reputation
expectations
market of consulting services
transaction costs
Дата публікації: 2013
Видавець: видавництво "Право"
Бібліографічний опис: Марченко, О. С. Знання як основа довіри на ринку консалтингових послуг / О. С. Марченко // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". Серія: Економічна теорія та право : зб. наук. пр. / Нац. ун-т "Юрид. акад. України ім. Я. Мудрого". - Х. : Право, 2013. - № 1 (12). - С. 42-50.
Короткий огляд (реферат): Розкрито знаннєву основу довіри суб'єктів ринку консалтингових послуг як чинника мінімізації трансакційних витрат. Доведено, що інформаційні переваги економічних агентів обумовлюють ситуацію несприятливого відбору, подолання якої базується на знаннях про репутацію покупців і продавців консалтингових послуг, а баланс їх очікувань забезпечує взаємну довіру та укладення контракту.
Раскрыта знаниевая основа доверия субъектов рынка консалтинговых услуг как фактора минимизации трансакционных издержек. Доказано, что информационные преимущества экономических агентов обусловливают ситуацию неблагоприятного отбора, преодоление которой базируется на знании о репутации покупателей и продавцов консалтинговых услуг, а баланс их ожиданий обеспечивает взаимное доверие и заключение контракта.
Knowledge of basis of trust of subjects of market of consulting services as a factor of minimization of transaction costs is exposed. It is well-proven that informative advantages of economic agents stipulate the situation of adverse selection, overcoming of which is based on knowledge about reputation of buyers and salespeople of consulting services, and balance of their expectations is provided by a mutual trust and closing of deal.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/2271
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри економічної теорії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marchenko_42.pdf371.3 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.