Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/2174
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАртеменко, Т.М.-
dc.contributor.authorЛіпко, І.П.-
dc.date.accessioned2013-05-20T06:34:22Z-
dc.date.available2013-05-20T06:34:22Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationАртеменко Т. М. Прагматичний та семантичний аналіз конотативного діалогу при навчанні мовної комунікації / Артеменко Т. М., Ліпко І. П. // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі : зб. наук. пр. – Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2012. – Вип. 20. – С. 9–16.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/2174-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню ефективного функціонування констативних реплік-відповідей в діалозі з урахуванням реальних явищ комунікації. Надається семантична та прагматична характеристика реплік з урахуванням комунікативних інтенцій адресата. Розглядається важливість розвитку комунікативної компетенції у процесі вивчення іноземних мов.en_US
dc.description.abstractThe purpose of the paper is to investigate the effective functioning of dialogic constative reply statements in real communication. Semantic and pragmatic peculiarities of the reply statements are given depending on the hearer's communicative intentions. The development of а communicative competence in the process of foreign language learning is considered.-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectіноземні мовиen_US
dc.subjectанглійська моваen_US
dc.subjectвикладання іноземних мовen_US
dc.subjectнавчання іноземних мовen_US
dc.subjectвикладання англійської мовиen_US
dc.subjectкомунікативна інтенціяen_US
dc.subjectдіалогen_US
dc.subjectмовленнєва діяльністьen_US
dc.subjectкомунікативна компетенціяen_US
dc.subjectрепліка-відповідьen_US
dc.subjectиностранные языкиen_US
dc.subjectанглийский языкen_US
dc.subjectпреподавание иностранных языковen_US
dc.subjectпреподавание английского языкаen_US
dc.subjectкоммуникативная интенцияen_US
dc.subjectдиалогen_US
dc.subjectречевая деятельностьen_US
dc.subjectкоммуникативная компетенцииen_US
dc.subjectответная репликаen_US
dc.subjectcommunicative intentionen_US
dc.subjectdialogueen_US
dc.subjectspeech activityen_US
dc.subjectcommunicative competenceen_US
dc.subjectreply statementen_US
dc.titleПрагматичний та семантичний аналіз конотативного діалогу при навчанні мовної комунікаціїen_US
dc.title.alternativePragmatic and semantic analysis of а constative dialogue in the process of language communication teachingen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Artemenko_Lupko_9-16.pdf2.39 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.