Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/17952
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРозгон, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-06-01T08:54:08Z-
dc.date.available2020-06-01T08:54:08Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРозгон О. В. Недоліки визначення предмета договору комерційної концесії у господарському та цивільному законодавстві / О. В. Розгон // Сучасні проблеми розвитку права та економіки в інноваційному суспільстві : матеріали ІІ Інтернет-конф. (м. Харків, 29 листоп. 2019 р.) – Харків, 2019. – С. 37–44.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ndipzir.org.ua/wp-content/uploads/2019/29.11.19/_29_11_2019_7.pdf-
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/17952-
dc.descriptionIn the scientific work is analyzed the subject of the contract of commercial concession. The variants of settlement of the subject of the commercial concession agreement under the Civil Code of Ukraine and the Economic Code of Ukraine are considered and the problems of its uncertainty in the Economic Code of Ukraine are revealed. The author analyzes franchising as an innovative form of technology transfer, which is realized by concluding a commercial concession contract (franchising).ru_RU
dc.description.abstractУ науковій праці аналізується предмет договору комерційної концесії. Розглянуто варіанти урегулювання предмета договору комерційної концесії за ЦК України та ГК України і виявлено проблеми його невизначеності в ГК України. Автором проаналізовано франчайзинг як інноваційна форма трансферу технологій, який реалізується шляхом укладання договору комерційної концесії (франчайзингу).ru_RU
dc.description.abstractВ научной работе анализируется предмет договора коммерческой концессии. Рассматривается варианты урегулирования предмета договора коммерческой концессии в соответствии с Гражданским кодексом Украины и Хозяйственным кодексом Украины и выявлены проблемы его неопределенности в Хозяйственном кодексе Украины. Автор анализирует франчайзинг как инновационную форму передачи технологии, которая реализуется путем заключения договора коммерческой концессии (франчайзинг).-
dc.language.isootherru_RU
dc.subjectдоговір комерційної концесіїru_RU
dc.subjectфранчайзингru_RU
dc.subjectфраншизаru_RU
dc.subjectінноваціяru_RU
dc.subjectтрансфер технологійru_RU
dc.subjectдоговор коммерческой концессииru_RU
dc.subjectинновацияru_RU
dc.subjectпередача технологииru_RU
dc.subjectcontract of commercial concessionru_RU
dc.subjectfranchisingru_RU
dc.subjectfranchiseru_RU
dc.subjectinnovationru_RU
dc.subjecttechnology transferru_RU
dc.titleНедоліки визначення предмета договору комерційної концесії у господарському та цивільному законодавствіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові статті НДІ ПЗІР

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rosgon_37-44.pdf211.94 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.