Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/174
Название: Вступ до маркетингу : конспект лекцій
Авторы: Шевченко, Л.С.
Гриценко, О.А.
Макуха, С.М.
Броницька, В.В.
Дарнопих, Г.Ю.
Іваницький, О.О.
Левковець, О.М.
Мамалуй, О.О.
Лизогуб, В.А.
Марченко, О.С.
Нечипорук, Л.В.
Овсієнко, О.В.
Роздайбіда, О.В.
Губін, К.Г.
Ключевые слова: маркетинг
Дата публикации: 2008
Издатель: Національний університет «Юридична академія України імені Ярослава Мудрого»
Библиографическое описание: Вступ до маркетингу : конспект лекцій / за ред. Л. С. Шевченко. - Х. : Нац. юрид. акад. України ім. Ярослава Мудрого, 2008. - 71 с.
Аннотация: Розглядаються сутність та основні концепції маркетингу. Аргументуються необхідність і способи маркетингового аналізу ринку. Характеризуються основні складові комплексу маркетингу. Розкриваються особливості маркетингу юридичних послуг. Для студентів і тих, хто самостійно вивчає курс менеджменту.
URI: http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/174
Располагается в коллекциях:Навчальні посібники

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
0217.htm526,05 kBHTMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.