Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого

eNULAUIR >
Фонди навчальних видань >
Навчальні посібники >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/174

Title: Вступ до маркетингу : конспект лекцій
Authors: Шевченко, Л.С.
Гриценко, О.А.
Макуха, С.М.
Броницька, В.В.
Дарнопих, Г.Ю.
Іваницький, О.О.
Левковець, О.М.
Мамалуй, О.О.
Лизогуб, В.А.
Марченко, О.С.
Нечипорук, Л.В.
Овсієнко, О.В.
Роздайбіда, О.В.
Губін, К.Г.
Keywords: маркетинг
Issue Date: 2008
Publisher: Національний університет «Юридична академія України імені Ярослава Мудрого»
Citation: Вступ до маркетингу : конспект лекцій / за ред. Л. С. Шевченко. - Х. : Нац. юрид. акад. України ім. Ярослава Мудрого, 2008. - 71 с.
Abstract: Розглядаються сутність та основні концепції маркетингу. Аргументуються необхідність і способи маркетингового аналізу ринку. Характеризуються основні складові комплексу маркетингу. Розкриваються особливості маркетингу юридичних послуг. Для студентів і тих, хто самостійно вивчає курс менеджменту.
URI: http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/174
Appears in Collections:Навчальні посібники

Files in This Item:

File Description SizeFormat
0217.htm526.05 kBHTMLView/Open


This item is protected by original copyright

View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback