Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/16356
Назва: Деякі аспекти ефективного навчання іншомовного мовленнєвого спілкування
Інші назви: Некоторые аспекты эффективного обучения языковому общению на иностранном языке
Some aspects of effective teaching of language communication in a foreign language
Автори: Артеменко, Т.М.
Ключові слова: комунікативна інтенція
діалог
мовленнєва діяльність
комунікативна компетентність
репліка-відповідь
коммуникативная интенция
диалог
речевая деятельность
коммуникативная компетентность
ответная реплика
communicative intention
dialogue
speech activity
communicative competence
reply statement
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Артеменко Т. М. Деякі аспекти ефективного навчання іншомовного мовленнєвого спілкування [Електронний ресурс] / Т. М. Артеменко // Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 15 берез. 2019 р. – Вип. 50. – С. 112–117. – Режим доступа : https://confscience.webnode.com.ua/_files/200000074-cab73cbb1e/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%2050.pdf (дата звернення: 11.06.2019). – Назва з екрана.
Короткий огляд (реферат): Метою статті є дослідження ефективного функціонування реплік-відповідей діалогу з урахуванням комунікативних інтенцій адресата. Надається семантична та прагматична характеристика констативних та квеситивних реплік-відповідей з урахуванням реальних явищ комунікації. Розглядається важливість формування комунікативної компетентності у процесі навчання іноземних мов.
Целью статьи является изучение эффективного функционирования ответных реплик с учетом коммуникативных интенций адресата. Приводится семантическая и прагматическая характеристика констативных и квеситивных ответных реплик с учетом реальных условий коммуникации. Анализируется важность формирования коммуникативной компетентности в процессе обучения иностранным языкам.
Опис: The purpose of the article is to analyze the effective functioning of the reply statements depending on the hearer's intentions. Semantic and pragmatic peculiarities of the reply statements (constatives, questions) are given depending on real communication. The development of communicative competence in the process of foreign language learning is considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/16356
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Artemenko_112-117.pdf2.51 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.