Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/16192
Назва: The role of phrasal verbs for successful intercultural communication and unconventional ways of their teaching
Автори: Miasoiedova, S.V.
Ключові слова: фразові дієслова
міжкультурна комунікація
мовна компетенція
нестандартні засоби навчання
процес пізнання
phrasal verbs
multi-word verbs
intercultural communication
language competence
unconventional teaching methods
process of cognition
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Miasoiedova S. V. The role of phrasal verbs for successful intercultural communication and unconventional ways of their teaching / S. V. Miasoiedova // Науковий вісник міжнародного гуманітарного університету. Сер.: Філологія. – Одеса, 2018. – Вип. 34, т. 2. – С. 108–112.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню кореляції між умінням студентів ефективно вживати фразові дієслова в англійському мовленні та рівнем міжкультурної комунікативної компетенції цих студентів, а також описові деяких новітніх методів викладання фразових дієслів. Проведений експериментальний аналіз продемонстрував ефективність упровадження певних позааудиторних видів діяльності, а саме застосування таких сторінок інстаграму, як «Phrasal Cards» і «Fantastic Phrasals» як додаткового засобу навчання. Дослідження відкриває перспективи для подальшого вивчення новітніх нестандартних засобів викладання англійської мови, що змушують студентів ставитися до навчання як до цікавого, надихаючого й продуктивного процесу пізнання.
Опис: The article intends to explore the correlation between students' ability to use English phrasal verbs efficiently and their level of intercultural communicational competence, as well as to offer some novel ways of phrasal verbs teaching. The experiment conducted has demonstrated the effectiveness of applying of some unconventional extra-class activities, specifically Instagram educational pages Phrasal Cards and Fantastic Phrasals, as an additional tool for teaching phrasal verbs. The research opens the perspectives for further study of novel, unconventional methods of English language instruction that can make learners regard education as an exciting, inspiring and productive process of cognition.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://vestnik-philology.mgu.od.ua/archive/v34/part_2/30.pdf
https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/16192
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Miasoiedova_108-112.pdf1.41 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.