Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/15113
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБрагінська, В.В.-
dc.contributor.authorЗарвирог, І.П.-
dc.date.accessioned2018-08-20T16:36:41Z-
dc.date.available2018-08-20T16:36:41Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБрагінська В. В. Бібліотеки в соціомедійному просторі (із досвіду наукової бібліотеки Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого) [Електронний ресурс] / В. В. Брагінська, І. П. Зарвирог // Модель бібліотеки ХХІ століття : Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 15 черв. 2018 р. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2018. – Режим доступу: http://conf.nlu.edu.ua/libmodel/index (дата звернення: 20.08.2018). – Назва з екрана.uk_UA
dc.identifier.urihttp://conf.nlu.edu.ua/libmodel/paper/viewFile/14639/7524-
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/15113-
dc.descriptionThe article examines the role of social media as communication channels, highlights the positioning of the library in the socio-media space, criteria for choosing a resource, and the effectiveness of deploying projects in social networks to strengthen their positions in the modern information and communication space.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто роль соціальних медіа як каналів комунікації, висвітлено позиціонування бібліотеки в соціомедійному просторі, критерії вибору ресурсу, ефективність розміщення проектів у соцмережах для укріплення своїх позицій у сучасному інформаційно-комунікаційному просторі.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрена роль социальных медиа как каналов коммуникации, освещены позиционирования библиотеки в социомедийном пространстве, критерии выбора ресурса, эффективность размещения проектов в соцсетях для укрепления своих позиций в современном информационно-коммуникационном пространстве.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectНаціональний юридичний університет імені Ярослава Мудрогоuk_UA
dc.subjectнаукові бібліотекиuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectsmmuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectFacebookuk_UA
dc.subjectInstagramuk_UA
dc.subjectсоціальні медіаuk_UA
dc.subjectкомунікативна культураuk_UA
dc.subjectінтернет-представництво бібліотекиuk_UA
dc.subjectНациональный юридический университет имени Ярослава Мудрогоuk_UA
dc.subjectбиблиотекиuk_UA
dc.subjectбиблиотеки высших учебных заведенийuk_UA
dc.subjectсоциальные сетиuk_UA
dc.subjectсоциальные медиаuk_UA
dc.subjectкоммуникативная культураuk_UA
dc.subjectпредставительство библиотеки в социальных медиаuk_UA
dc.subjectScientific Libraryuk_UA
dc.subjectsocial networkinguk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectsocial mediauk_UA
dc.subjectcommunicative cultureuk_UA
dc.subjectrepresentation of library in social mediauk_UA
dc.titleБібліотеки в соціомедійному просторі (із досвіду наукової бібліотеки Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого)uk_UA
dc.title.alternativeБиблиотеки в социомедийном пространстве (из опыта научной библиотеки Национального юридического университета имени Ярослава Мудрого)uk_UA
dc.title.alternativeLibraries in the social media space (from the experience of the Scientific Library of Yaroslav Mudryi National Law University)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Braginska_Zarvirog.pdf639.58 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.