Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/14774
Назва: Етичні інтенції в сучасній національній системі української освіти
Інші назви: Этические интенции в современной национальной системе высшего образования
Ethical intentions in the modern national system of higher education
Автори: Уманець, О.В.
Стасевська, О.А.
Ключові слова: вища освіта
громадянська компетентність
моральні цінності
высшее образование
гражданская компетентность
моральные ценности
higher education
civic competence
moral values
Дата публікації: 2017
Видавець: Харків : «Міськдрук», ХНТУСГ ім. П. Василенка
Бібліографічний опис: Уманець О. В. Етичні інтенції в сучасній національній системі української освіти / О. В. Уманець, О. А. Стасевська // Соціально-гуманітарні вектори педагогіки вищої школи : Восьма Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 21–22 квіт. 2017 р. – Харків, 2017. – С. 302–310.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано значущість сучасної системи освіти та «етизації» соціуму в контексті самоідентифікації індивіда, а також статус етики як нормативної складової системи вищої освіти, відповідний до напрямів розвитку світового освітянського простору. Наголошено на державному визнанні значущості моральної компоненти вищої освіти за умов її прагматизації, нерозривному зв’язку реформування вищої освіти зі збереженням і трансляцією моральних цінностей.
Обоснована значимость современной системы образования и «этизации» общества в контексты самоидентификации индивида, а также статус этики как нормативной составляющей системы высшего образования, соответствующий направлениям развития мирового образовательного пространства. Отмечены государственное признание значимости моральной компоненты высшего образования в условиях ее прагматизации, неразрывная связь реформирования высшего образования с сохранением и трансляцией моральных ценностей.
Опис: The significance of the modern system of education and "ethization" of society in the context of self-identification of the individual, as well as the status of ethics as a normative component of the higher education system, corresponding to the directions of development of the world educational space, is substantiated. The state acknowledges the importance of the moral component of higher education in terms of its pragmatization, the inextricable link between the reform of higher education and the preservation and translation of moral values.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/14774
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри культурології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Umanets_Stasevska_302-310.pdf482.22 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.